Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Stamp-E - 14 augusti 2013 18:06

äckliga jävla ungjävlar rent ut sagt.... 


det finns en stor dominant kille här på gården, 12 år gammal, som är jävligt otrevlig och obehaglig och ganska stygg ibland oxå, och han har någon märklig kraft över dom andra barnen här på gården.... och han är äckligt inställsam mot föräldrarna, så vi märkte inte hur han var förrän efter ett tag.... 


och så fort de andra barnen är borta ifrån honom, så bara snackar de skit om honom, eller skit o skit, de säger som det är, att han är stygg mot dom etc, men så fort han är nära så är de ändå med honom av någon märklig anledning.... 


för några veckor sedan, efter att han hängt med E några dagar, och varit inställsam här hemma, så dök hans gamla kompis upp på gården, en som E oxå blivit kompis med, han är 10 år, och väldigt trevlig... 


Då säger den äckliga lille ungdjävulen att E inte är hans vän, att han aldrig varit det, att han bara "varit tvungen" att vara med honom för att den andra kompisen inte varit här.. och den här andra kompisen, den vill vara med E, så då säger han till honom att om du väljer att vara med E så kommer jag aldrig någonsin att vilja träffa dig igen... den här kompisen väljer då att vara med E, och skiter i det äckliga kräket...


nu har E och den här andra kompisen varit varje varje dag i flera veckor, de har varit hos varandra, vi har bjudit på middag flera gånger, de har varit från morgon till kväll... de har ändå snackat lite med kräket (ursäkta att jag kallar ett barn ett kräk, men för det första, han är en jävla roh-unge och ett äckligt kräk, och för det andra, sluta läsa då, det är min fucking blogg) över x-box, men vi sa till dem att de ska de fan inte göra efter att han sagt något så jävla äckligt som han sa då... 


igår kväll så dök den här jävla ungen plötsligt upp igen, han har tydligen varit bortrest eller något... jaja vem bryr sig liksom, E och han killen lekte till igår kväll.. i morse så messar han E och frågar som vanligt om de ska leka.... javisst, och då sticker E ut och träffar honom, men då är det stora jävla äckliga kräket där.... och direkt så är det inte så roligt längre, och killen som E har börjat se som sin bästa vän, är plötsligt inte samma kompis längre..... och direkt så börjar svinet dominera och bestämma vad de ska leka..


De går till biblioteket, och där ska han oxå demonstrera sin makt, (och nej, jag överdriver inte, det är precis så det går till) genom att han och E:s nya bästa kompis, kompisen som dessutom sagt att han inte vill vara kompis med den andra för han är stygg mot honom hela tiden, sätter sig framför en dator, och E får inte sätta sig bredvid dem, utan han ska stå bakom och titta på... 


E kommer hem efter bara en liten stund, för då har "han" bestämt att de ska gå hem till honom och spela, och då kan inte E följa med... 


efter en stund så ringer de, och frågar om E vill hänga med runt lite... de säger att de ska till ställen som de vet att E inte får gå till, ställen som vi inte har någon uppsikt över, bland annat en skogsdunge en bit bort, och de vet att vi inte tillåter E att gå dit... vilket är självklart, vilken 8-åring ska springa runt där borta där vi inte har ett dugg koll.... 


de ringer ändå på porttelefonen, och då säger jag att visst, han kan leka på gården, men inte vid skogen... de leker en liten stund där nere, en lek som givetvis "chefen" bestämt, rugby, han vill att det ska vara våldsamt, och ja, han är inte speciellt snäll som jag tidigare sagt... 


Men efter en stund så kommer E hem, de andra ska gå hem till "chefen" igen.... men de kommer överens om att de ska gå hem till en gemensam kompis och spela och se film på kvällen... de 3 bestämmer detta... 


när det är dags, då börjar fulspelet igen... (jag är så jävla arg när jag skriver detta, och min fru är jätteledsen, och E är jätteledsen) Då ringer svinet från E:s kompis telefon (bara det hjärnknulleriet, killen har en egen lur, den ringer han ifrån annars) och säger att E inte kan följa med... han lägger sen på, och E fattar ingenting... efter en stund så ringer han upp igen, och säger att de är för många, och lägger på sen igen.... han ringer fortfarande från "den snälles" telefon... 


Vi menar på att vad fan är detta? Vi uppmanar E att ringa upp sin vän, och svarar svinet, så ska han kräva att få prata med ägaren av luren, annars kommer vi att blanda oss. Men rätt person svarar, och E frågar, och då säger han att den de skulle hem till har sagt att de bara får vara 4 där. Ja säger E, men det är vi ju, de 3 som bestämde detta innan idag plus den de ska hem till. Nej säger då han, för "svinet" har bestämt att en annan kille ska följa med nu, så E får inte följa med (UUUUUUHHHHDKGAHGÖLADSÖGLÖHDLG SOM JAG KOKAR!!!!!!!!! DEN FUCKING LILLE ÄCKLIGA JÄVLA HORUNGEN) 


Plötsligt så bara sliter svinet till sig kompisens lur, och typ ifrågasätter varför E ringer. Men varje gång E ska förklara (för han är ju så jävla snäll vår prins så det finns inte, han liksom biter sig i näven och bara "mesar" istället för att bli lack) så säger aset vänta vänta och garvar och flabbar i bakgrunden (snubben är insatt i härskartekniker/svintekniker/hjärnknullartekniker, förmodligen från ett jävligt trasigt hem och fuckade föräldrar, för normala barn i normala hem beter sig inte så), gång på gång gör han så, E börjar förklara, killen säger vänta vänta, skrattar och tramsar och flamsar med folket i bakgrunden... sen säger han att tyvärr, nästa gång kanske, nästa gång kanske, vi får se, vi hör kanske av oss.... 


E är ledsen, K är ledsen och arg, jag är fucking vansinnig... är så sjukt sugen på att både ringa upp det lilla äckliga aset och fråga vad fan hans problem är, ochh dels ringa upp den som skulle vara elliotts vän, som senast igår satt och åt middag med oss som en del i vår familj, och fråga vad fan är skillnaden från igår, varför behandlar han en riktig vän på det sättet, en vän som är trogen och snäll och som inte behandlar honom som skit.... 


fortsättning följer kanske... 

Av Stamp-E - 14 augusti 2013 10:44

hehe mr drama huh haha.... 


men lite så är det... dag 2 med pencillin i alla fall.... 

halsen river som fan, och örat gör ont, men ipren och alvedonen hjälper tillfälligt... 


mitt problem just nu är min konstanta hunger, och när jag är sjuk så är det jävligt svårt att stå emot på samma sätt som jag gör när jag är frisk..... 


igår kväll gick jag totalt all in.... stor häägen-dazs, chips fler sorter, massa kakor, godis i massor, flera rostemackor med massor av smör, stor tallrik med corn flakes och massor av mjölk och socker, mer godis, bara gå lossi totalt.... 


och idag, efter frukost, så är jag så jävla hungrig ändå hela tiden, så nu har jag gått och ätit riskakor oavbrutet.... 


jaja, inget att göra åt, jag måste lyssna på kroppen, och vill den ha lite extra, så fine, take it.... 


jag får ta hand om det när jag är frisk.... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards