Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Stamp-E - 21 augusti 2013 11:48

så sjukt jävla medveten om hur jag bara missbrukar socker.... 

så jävla fucked up hur jag bara  låter det spåra ur... 


samtidigt... 


sjukt nöjd med att jag är så medveten som jag är ... 

och väldigt nöjd att jag bryter det så som jag gör... 


men ändå.... fan.... från att fuska lite när jag först blev sjuk förra tisdagen, till nu i slutet av pencillinkuren äter gott från morgon till sen natt, konstant tuggande, godis, kakor, glass, chips, choklad, etc.... äta äta äta... besatt tuggande.... 


haha... shit alltså... som en riktig knarkare.... verkligen..... jag saknar min disciplinära kost och mitt rigorösa tränande.... 

men men.... det är inget att göra åt just nu.... jag har spårat rejält... och ... ja jag kommer fortsätta spåra veckan ut... thats me..... ska se snabba cash 3 - livet deluxe imorgon kväll, och ja, jag kommer tugga järnet... och ja jag kommer tugga idag.. och fredag.. och lördag... och med största sannolikhet söndag... men sen är det stopp.... 


sen kommer det tråkiga... att än en gång kämpa ner de onödigt pålagda kilona..... för det tar ju tyvärr mycket längre tid att bli av med än att lägga på... men men.. inget att göra åt det.... skönt att det är slut på söndag haha.. faktiskt... jävla onödigt det här ätandet... jag kan ju inte mysäta en liten bit bara..... samma med knark, alkohol, mediciner, whatever.... jag kan inte bruka, jag kan bara missbruka/massbruka.... 


men men... jag ska springa typ en månad till kanske.. sen ska jag jaga tag i snubben som ska bli min PT, och därefter är det bygga-tajm.... 

Av Stamp-E - 21 augusti 2013 09:06

Vi firade morgonen med mys-frukost alla tillsammmans, sång och present-öppning (bluppe är såååå förkyld men håller ändå god min)


                       

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards