Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Stamp-E - 19 september 2013 23:39

ja den är inte purfärsk nej, men fakk it, jag ser vilka jävla filmer jag vill när jag vill och skriver om dem när jag vill, och har du sett den, grattis, har du inte sett den, så se den.... 


I alla fall, idag blev det V For Vendetta.... 



8,2 på imdb??? kom igen... 


visst, det var en underhållande rulle, och med en jävligt intressant historia/komplott, men kom igen.. 8,2??? hajar ni hur sjukt fet en rulle är som har det betyget.... 


jaja.. den var helt ok.... 



Av Stamp-E - 19 september 2013 01:11

1 av skenorna var torra så nu är minst 1 dag fucked... o ja, jag har pirat-tand, förbereder för ännu en brygga

Här är iaf före (svårt o fota en själv fan)

Och efter... inget än...

Av Stamp-E - 19 september 2013 00:08

precis sett American Gangster.... 



fan den är jävligt fet alltså... hade glömt hur fet den är... ännu häftigare att den bygger på en sann historia.... mycket intressant film med mycket bra skådisar, bra manus, (ridley scott som regisserat, kan det misslyckas hehe)

ja har ni inte sett den så varsågod o mys :)

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards