Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under september 2013

Av Stamp-E - 21 september 2013 16:14

Av Stamp-E - 21 september 2013 00:52

före


 


under tiden haha


 


efter....


 


haha fan va groce bilderna ser ut... jag vete fan om jag vill publicera fler bilder på mina förstörda gaddar.... dessutom ser ju ddenna sista bilder FÖR JÄVLIG UT


Av Stamp-E - 21 september 2013 00:17

Nordvest...



fan en tung dansk rulle i stil med pusher... mycket action, våld, kriminalitet, svordomar (om man förstår danska för jag hittade inte den någonstans med svensk text, och nej, inte på undertexter.se heller), prostituerade, ja ni förstår allt mysigt och skoj man hittar i den kriminella världen.. för att inte glömma allt knark.... 


men rullen var bra action och spännande med en tung historia... men.. ett stort men... det kan jag inte avslöja, utan återkom när ni sett rullen, så förstår ni mitt men... 

Av Stamp-E - 20 september 2013 13:21

o så klart så måste man ha sprungit först.... ja man måste haha.... 


så idag så sprang jag 14316 (samma runda blir olika varje gång haha, jevla mätare) meter.... 

det tog en timme och 48 minuter inkl. stretching (ja klockan går rätt i alla fall hehe)

jag förbrände 1765 kalorier (den verkar stämma i alla fall)


så nu är det HELG!!!


 

Av Stamp-E - 20 september 2013 09:08

jevla våg... upp o ner, upp o ner... 


känner kroppens extra massa flyttar på sig lite... så det är ok.... 


rent viktmässigt så stannade det på 99,5 (till slut) idag, så ner 3 hekto... 


men fuck it, för jag känner att kroppen snurrar... nu vill jag bara komma igång snart o bygga, 

och få igenom nästa operation, så är jag nöjd... för rent viktmässigt är det perfekt.


japp japp, snart springa, tjingeling

Av Stamp-E - 20 september 2013 00:47

Hade jag köpt denna produkt för 500 spänn hade jag blivit fett lack... först var en 25-kronors-skena igår stenhård och obrukbar... och idag insåg jag hur lite medel det är i skenorna, o de täcker dessutom bara de främre tänderna, så ler du som en normal människa, så kommer ju kontrasten mellan tänderna bli värre än hur det såg ut förut...

Anyway, här är före behandling dag 2

Och efter...

Kanske kanske en liten skillnad... vi kör po :)

Av Stamp-E - 19 september 2013 23:39

ja den är inte purfärsk nej, men fakk it, jag ser vilka jävla filmer jag vill när jag vill och skriver om dem när jag vill, och har du sett den, grattis, har du inte sett den, så se den.... 


I alla fall, idag blev det V For Vendetta.... 



8,2 på imdb??? kom igen... 


visst, det var en underhållande rulle, och med en jävligt intressant historia/komplott, men kom igen.. 8,2??? hajar ni hur sjukt fet en rulle är som har det betyget.... 


jaja.. den var helt ok.... 



Av Stamp-E - 19 september 2013 01:11

1 av skenorna var torra så nu är minst 1 dag fucked... o ja, jag har pirat-tand, förbereder för ännu en brygga

Här är iaf före (svårt o fota en själv fan)

Och efter... inget än...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards