Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under september 2013

Av Stamp-E - 19 september 2013 00:08

precis sett American Gangster.... 



fan den är jävligt fet alltså... hade glömt hur fet den är... ännu häftigare att den bygger på en sann historia.... mycket intressant film med mycket bra skådisar, bra manus, (ridley scott som regisserat, kan det misslyckas hehe)

ja har ni inte sett den så varsågod o mys :)

Av Stamp-E - 18 september 2013 13:09

känningar i halsen  idag med, men inte värre än i måndags, så fuck it, klart jag kör.... 


men va gör man egentligen när den här kylan kryper på?.... 


för man kan ju inte springa i mössa och tjock jacka, det funkar liksom inte.... men det är drygt att springa i hoodie och långa brallor oxå, för först så blir man varm och svettig, men när man går mellan löppassen så blir man ju kall och nerkyld... och även när blåsten slår på en, så blir man kall... svårt det här... hmmm... 


jaja... det blev ett riktigt bra pass idag.. höll bra fart... 


det blev 14626 meter på 01:49 h och brände 1684 kcal.. gött mos... :)


 

Av Stamp-E - 17 september 2013 21:16

fick hem vinsten idag, i en stor låda, i en snygg påse och med ett grattiskort... 48 spänn i porto megalådan-allan.. skulle fotat skiten men pallade inte haha.... 


 


slog upp iWhite på apotekets hemsida mest för  skojs skull... 


 


ffs, det är ju sinnesjukt dyrt ju! 50 spänn per omgång ffs....


återkommer med en första bild på tänderna och sen en bild för varje dag när jag kör igång... 

Av Stamp-E - 16 september 2013 13:07

trotsade höstvädret och sprang min runda på förmiddagen.... 


ösregn i en timme, sen stenhård kall blåst i 30 minuter, och sen strålande sol i 15 minuter.... hahah... 


mmmm... o min hals som redan innan kändes skum... ska bli intressant o se hur det är imorgon.... 


men det blev i alla fall 14537 meter på 01:54 och brände 1596 kcal...


 


dags o dra o jubba med företaget. det rullar på bra just nu :)

Av Stamp-E - 15 september 2013 20:50

Har precis sett World War Z med pågarna... (sönerna alltså)



SHIT MANHATTAN SÅ JÄVLA FET!!!! 


o det handlar inte om att jag gillar zombies.. (men det gör jag, snart börjar säsong 4 av the walking dead, men anyway)


filmen var så sjukt jävla bra gjord.. .lite lite synd att slutet kom så fort kändes det, men fan va fet... så jävla fet story... fet action... bra manus... svinbra klippning... så jävla bra inspelad... snygg som fan.... 


o inte för att låta gay, inte för att det är något fel med det, men god dam, har brad pitt någonsin varit så sexig och snygg... haha.... hey, jag är säker i min sexualitet, men fuck, snubben är ju grann ju hahaha...... 


jaja... nä denna filmen måste man ju bara se för fan.... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards