Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 8 november 2013

Lockelser...

Av Stamp-E - 8 november 2013 07:42

var igår på en grej på grabbens skola... kombinerat öppet hus med att de sålde ut kvarglömda och skänkta kläder samt att folk hade med sig hembakta kakor (även om många hade med sig tradiga köpta med bättre än inget alls), kläder o skorna kostade en tjuga styck, kakorna var gratis men man kunde skänka en slant om man ville, och sen röstade alla om vart pengarna skulle gå. Läkare utan gränser (mitt val), Plan (e-mans val) och Nordiska barnmissionen (ks val). 

Vet ej vart lovorna hamnade för vi drog, lilleman är krasslig och pipig.


Men i alla fall, jävlar i hoppet vad för kagor det fanns.. helt fantastiska såg de ut... värsta cup cakes, morotskaka (som är en av mina absoluta favorit-kakor) och fina småkakor, ja allt möjligt.... 


men vad gjorde Stamp-E.... jo, han tog en apelsin och käkade den... dessutom en ganska rälig apelsin med massa äckligt skal och skit utanpå och med massa kärnor inuti.... och som min hjärna höll på "kom igen nu, du har ju ändå fuskat måndag och tisdag, du kan lika bra fuska idag med, det gör inget"... men fuck den, jag är herrre över min kropp, det är jag som bestämmer när jag ska fuska, och det var inte igår, och så länge jag håller mig frisk, ingen vardag alls! 


japp, nu är det helg.. snart.. hehe.... tyvärr är lille blupp och K sjuka så de är hemma, men det blir säkert en bra helg ändå... jag och puckik ska fixa min dator, den är helt bängaloo och trög, har ju inte gjort något vid den sen jag köpte den för snart 2 ½ år sedan.. så vi ska formatera den och lägga in allt igen.... förutom de 300 gb filmerna haha.... va fan ska jag med dom till, jag kan ju bara "köpa" den filmen jag vill se när jag vill se den... 


hörs 

 
 
Ingela

Ingela

8 november 2013 15:45

Härligt kämpat mot dina demoner!!

http://www.ingells.blogg.se

Stamp-E

9 november 2013 00:23

tack tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 24 mars 21:46

Av Stamp-E - Lördag 23 mars 23:52

    haha såg denna av en slump på Youtube Shorts och insåg att vi inte sett den men att den verkade ball, gav den en chans, och den var helt ok.    En rolig charmig och underhållande komedi med goa twistar, den påminner lite om Click och l...

Av Stamp-E - Lördag 16 mars 22:53

  ALLTSÅ FFS!!! PÅ RIKTIGT... 7,4 på imdb... HUUUUUR??? VA????? och nu när jag kollar i efterhand så ser jag att det endast är 83 pers som röstat så det måste vara riggat...    jaja va ska man säga... storyn var ok men den blev så sugigt d...

Av Stamp-E - Söndag 10 mars 19:55

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards