Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under november 2013

Av Stamp-E - 20 november 2013 07:53

har sett många olika modeller, men när jag såg dessa så klapp jag till direkt... 


 



fick hem dem igår.... o de var fan mycket fetare än förväntat... .


de satt super, de funkade ännu bättre, det var som att skriva med mina vanliga fingertoppar.... 

retail-paketet var riktigt bra kvalite och snyggt.. 

får se om företaget ska börja kränga dessa kanske.... 


nu återstår bara kyl-testet.... om de håller någon värme... 

Av Stamp-E - 19 november 2013 23:37

var och gjorde en vanlig undersökning hos tandläkaren idag.... 

med röntgen, tandstensbortplockning (fanns nästan ingen) och lack o sånt shit... 


o resultat... jag har INGET jag måste fixa... eller behöver fixa.. eller vill fixa... inget...inget .. INGET!!!


jag har aldrig någonsin fått höra det.... kändes konstigt faktiskt... 


klart något kan paja, har ju lagat sinnessjukt mycket... men ändå... att där inte är något alls just nu... känns gött.. :)




Av Stamp-E - 19 november 2013 14:34

hello... 


tänkte överraska store grabben med en smartphone... 

dock så tappar han och glömmer sin lur hela tiden, så jag vill bara ha något jävligt billigt och gammalt, gör inget om den är lite märkt så länge den funkar.... 


är det någon som har en sådan de vill bli av med för någon hundring ett par som högst?


har du ingen laddare så gör det inget, sånt ordnar jag... 

Av Stamp-E - 18 november 2013 12:45

hello... kära läsare... 


någon som kanske är sugen på en surfplatta till riktigt bra pris... 


vi fick en i retur, godkände returen, och upptäckte i efterhand att där är en rispa på baksidan.. 


inget speciellt egentligen, den är splajsans ny, men en rispa är en rispa, och det sänker tyvärr värdet på 

en platta... 


Ge oss 600 spänn så slänger vi in ett fodral, skärmskydd samt både stor och liten touchpenna...


Det är den här http://www.malmoteknik.se/product/7-surfplatta-allwinner-a13-dubbla-kameror och den är i svart färg.. 


en mycket trevlig och behändig platta... 


som sagt.. det är en ytterst liten rispa på baksidan, plattan är helt ny.... 


(o ja, ni kan ju alltid testa o pruta hehe)

Av Stamp-E - 18 november 2013 07:38

jag och frugan rensade garderoberna, och istället för att sälja det på tradera så som jag gjort innan, för det är fina kläder, skor, handskar och mössor som vi rensade ut, så skänkte vi allting till stadsmissionen.... 8 stora väskor och kassar blev det... ja va fan, kan väl vara kul för någon hemlös att ha en peak performance-skjorta t.ex :D 


o igår så fick min tränare mig att köra ett riktigt hårt pass... men det var skönt... 


men fan... idag alltså... jag hade ont i ryggen igår, men nu är det fan värre... men det är liksom på en specifik punkt, inte hela ryggen, så det gjorde inte ont att träna o springa o sånt.... 


men att sova.. ouch.. det var fucked... jag snurrade o vred mig och rullade.. hittade ingen ställning... 

och lillen pep då o då.. o frugan snarkade... och drömmar jagade mig... för att inte snacka om mitt jävla öga... hajar inte vad som hänt med det.... kändes skumt igår, så så klart så kliade jag loss, och nu kom belöningen... 

jaja.. bara ge fan i att pilla på det... 


nä nu var det färdig-kvidet, det får man göra lite, och sen tar man tag i det och gör något åt saken... 


Måndag gott folk, låt oss se vad veckan har att erbjuda oss. 


p.s snart fredag

Av Stamp-E - 17 november 2013 01:40

Vi har precis sett Elysium



jag gillar såna här postapokalyptiska filmer.... något som man dessutom kan tro på att det kan bli.... 

o faktiskt inte ens om så lång tid som 150 år.... 


o ja... jag kommer vara där uppe... :D .. 


men åter till rullen... det var en spännande film... underhållande... helt ok manus... rätt bra skådespelarinsatser.... snålande med scenografin som de visste skulle kosta mycket att göra, så det kändes lite futtigt rymd-mässigt tycker jag... .jag skulle vilja se mycket mer av själva Elysium, rymdstationen.... men men.... jorden såg ut ungefär som nu haha.. åtminstone malmö haha..... ghetto-stylee deluxe lol.... 

Av Stamp-E - 16 november 2013 15:41

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards