Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under november 2013

Av Stamp-E - 10 november 2013 12:53

idag har jag och frun varit gifta i 1 år... 


känns gött :)


överraskade henne med  en ny dator med mus och kylplatta, tyvärr bara på bilder för kineserna har haft problem med utgående post under veckan så den kom inte iväg som planerat... men trachcheckerna sa att den lämnat frankfurt idag så hon har datorn imorgon :)


hade skrivit dikter o sånt shit oxå, en romantisk jävel haha.. 


tyvärr är frun sjuk idag, rejält sjuk :( men hon kämpar ändå på och vi ska försöka ta oss hem till morsan och äta kåldolmar gött gött.... 


jaja... dags o jubba med företaget innan middag så tjingeling

Av Stamp-E - 10 november 2013 00:49


tja vad ska man säga... svensk zombie-rulle.... 


den var bättre än vad jag trodde svennarna kunde göra zombie-rulle... 


o andra sidan, eftersom det jag trodde låg låångt ner, så..... 


ähhh.. speciell rulle... ni får väl se skiten o avgöra själv... 

Av Stamp-E - 9 november 2013 00:25

min pt kunde inte idag, så jag körde ett löppass på bandet... 


och jävlar i det... geez.... jag sprang/powerwalkade i 2 timmar.... 


brände mer än 1500 kalorier och tog mig ungefär 1,6-1,7 mil... 


nu är det helg hehe

Av Stamp-E - 8 november 2013 07:42

var igår på en grej på grabbens skola... kombinerat öppet hus med att de sålde ut kvarglömda och skänkta kläder samt att folk hade med sig hembakta kakor (även om många hade med sig tradiga köpta med bättre än inget alls), kläder o skorna kostade en tjuga styck, kakorna var gratis men man kunde skänka en slant om man ville, och sen röstade alla om vart pengarna skulle gå. Läkare utan gränser (mitt val), Plan (e-mans val) och Nordiska barnmissionen (ks val). 

Vet ej vart lovorna hamnade för vi drog, lilleman är krasslig och pipig.


Men i alla fall, jävlar i hoppet vad för kagor det fanns.. helt fantastiska såg de ut... värsta cup cakes, morotskaka (som är en av mina absoluta favorit-kakor) och fina småkakor, ja allt möjligt.... 


men vad gjorde Stamp-E.... jo, han tog en apelsin och käkade den... dessutom en ganska rälig apelsin med massa äckligt skal och skit utanpå och med massa kärnor inuti.... och som min hjärna höll på "kom igen nu, du har ju ändå fuskat måndag och tisdag, du kan lika bra fuska idag med, det gör inget"... men fuck den, jag är herrre över min kropp, det är jag som bestämmer när jag ska fuska, och det var inte igår, och så länge jag håller mig frisk, ingen vardag alls! 


japp, nu är det helg.. snart.. hehe.... tyvärr är lille blupp och K sjuka så de är hemma, men det blir säkert en bra helg ändå... jag och puckik ska fixa min dator, den är helt bängaloo och trög, har ju inte gjort något vid den sen jag köpte den för snart 2 ½ år sedan.. så vi ska formatera den och lägga in allt igen.... förutom de 300 gb filmerna haha.... va fan ska jag med dom till, jag kan ju bara "köpa" den filmen jag vill se när jag vill se den... 


hörs 

Av Stamp-E - 7 november 2013 07:31

helt fuckad i kroppen hahaha..... 

kunde fan knappt tvätta håret i morse (överdriver lite men ni som har haft rejäl träningsvärk vet precis vad jag menar)

men det är en positiv känsla.. inget negativt.. och efter en varm dusch, en rastning av hundarna och frukost så har kroppen mjukats upp och är redo att kötta igen.... 


förutom styrketräningen som vi köttade loss på igår så tog jag ett köttar-pass på löpbandet... har bestämt mig för att nu ska jag verkligen utmana mig själv, get out of the comfort-zone... min "pt" kör hårt med det med, att det är mina mentala blockningar som hindrar mig när jag ska ta mer i vikt när vi tränar, och jag är fett glad för att jag har honom.... 


men åter till bandet.. där jag ska öka och öka för varje gång.. till sist ska jag fucking flyga fram... jag kör (planen är det och det har funkat än så länge) 30 minuter efter varje träningspass oavsett vad vi tränat... dock när vi kört ben så är det lite styltigt haha men jag gör det.. dock inte i den takten som igår.. för jävlar i det vad det gick undan då... brände precis över 500 kalorier på 30 minuter... sprang ja jävlar i det.. spyan var uppe och vände flera gånger när jag väl var klar, men det är bara att andas djupt så släpper det... 


det är den känsla jag är ute efter fan, det är den jag har tappat... den där känslan av att man har pushat sig till det fucking yttersta... verkligen det yttersta.... som när han pushar mig när jag styrketränar... när jag kör utanför min trygghets-zon... och det liksom bara snurrrar, nästan svartnar för mina ögon, när jag precis är klar med repitionen.. när svettpärlorna tränger fram i pannan för att jag tar i så jag håller på o skiter på mig... det är så jag vill träna, det är så jag vill göra... och det är så jag ska göra!


ha en dejlig torsdag gott folk... 

Av Stamp-E - 6 november 2013 08:28

vaknade i natt vid fyra.. djävulusisk smärta runt och där tanden hade suttit.... sprang upp och tog ipren och alvedon samt gurglade riktigt länge med corsodyl.... spelade ett par banor Plants vs Zombies 2 (ja det är äntligen släppt hehe) och se på faen, smärtan släppte inom en timme och jag fick sova en stund till... när klockan klämtade så ställde jag fram den 35 minuter och sov en stund till.. fint som snus... (jävla uttryck, snus är fan inte fint)


i övrigt så har det festats rejält haha.... jag messade min PT igår, sa att jag vill ha hans gröna ljus för tycka-synd-om-frossande (dessa ursäkter haha). han svarar då att det är bara att springa extra, men jag menar på att jag kan aldrig springa så mycket haha... När jag hade fuskat igår med, så messade jag honom att jag måste straffas rejält idag, och det kommer jag bli :D


time 2 hit the house of pain idag a.k.a da gym.... 

Av Stamp-E - 5 november 2013 12:31

akut-tandläkaren tyckte samma sak som min vanliga tandläkare ang tanden.. 


visst, den går att rotfylla, men hela benet på baksidan är borta, och den är mer eller mindre bara en stor lagning, så det kommer med största sannolikhet inte att hålla utan det blir bara onödiga pengar... 

och eftersom två olika tandläkare sagt samma sak, och att tanden var den längst in förutom visdomstanden, så fick den gå bye-bye.... men jääävlar vad den satt.. jag stod rakt ut i luften med hela kroppen som en jävla pinne, som ett gammalt svävande damen trolleritrick....


men till slut så lossnade den jäveln.... hon sa oxå att det var en massiv infektion.... så smärtan i tanden kunde de ändå inte bedöva bort.. så det gjorde jävligt ont ändå... men fuck it... nu är den borta.... och nu ska smärtan lätta...


men inget äta eller dricka på 3 timmar är tufft.. speciellt eftersom jag varken åt frukost eller lunch... men men.. what to do... det finns en mening med varför de säger så... så då är det bara att följa...


det blir två roliga klient-besök nu... mhm....  

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards