Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under december 2013

Av Stamp-E - 8 december 2013 00:44

Orkar faktiskt inte skriva recension på allt jag ätit... ni får fråga haha :D


(o ja, ni får ställa er på huvudet för att se bilderna på rätt håll haha)


                                                                 

Av Stamp-E - 6 december 2013 20:21

1357 kcal på crosstrainern.... 


947 kcal på löpbandet... hehe.. finfint pass.. . 


mumma.... 


trevlig helg...

Av Stamp-E - 6 december 2013 08:18

våra lager gapar mer eller mindre helt tomma... det är små strö-rester kvar här o där.... 

ja förutom våra plattor.. men storsäljarna 7" fodralen har vi  några bruna kvar... 


mega-allan-leveransen är på g...hoppas den kommer måndag/tisdag... 


men ändå.. ändå... så har vi på bara fyndiq.. sålt för 21502 spänn på 5 ½ dygn... o det är bara på fyndiq... 


o utan våra storsäljare... hehe.. göttigt... ska bli spännande o se vart det slutar... 


och ännu mer intressant... hur kommer januari se ut.... 


haj haj o trevlig helg

Av Stamp-E - 5 december 2013 08:13

Av Stamp-E - 4 december 2013 20:42

Var riktigt taggad idag på gymmet, och jävlar vad det gick undan... fan ... haha... 


först en timme i bra tempo på crosstrainern, brände 1390 kalorier... 


sen drog jag en redig repa på löpbandet i riktigt bra takt.. .brände 883 kalorier... 


och hade fan mer juice kvar i kroppen när jag gick därifrån.. kändes så jävla bra.. 


och alla konditionsmaskiner där (alla tre haha) har mätinstrument så man kan följa sin puls när man går ner i takt och in i vila, och den ligger riktigt bra, jag ligger på elit-nivå och den går snabbt ner i puls, så det känns bra som fan.... 


japp japp.. tjingeling.... FUCK JANTE, JAG ÄR FAN BÄST!!! längtar till att väga och mäta mig om två o halv vecka... 

Av Stamp-E - 4 december 2013 13:21

hehe.. skulle ju ha min tränings-lunch, men frugan gjorde omelett, och övertalade mig (ja hon fick ta iiii riiiiktigt ordentligt hahaha) att äta en jag med istället för mina knäcke som vanligt.. 


och eftersom jag ska köra ett monster-pass på gymmet idag, ren förbränning, minst 2000 kcal, för coach är förkyld (måtte du bli frisk snart hehe) så kändes det helt ok... 


det blev en majs-skinka-omelett... 


 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards