Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under december 2013

Av Stamp-E - 4 december 2013 10:57

Lol, vi har blivit anmälda till ARN, allmänna reklamationsnämnden... av ett riktigt cp-pucko..... 


händelsen var så här... det var en som köpte en platta... 

och direkt började med idiot-grejer.... typ batteriet var bara halv-fullt.... 

där var rispor på skärmen.. vilket där inte var, men det iq-befriade cp-mongot (fuck pk, nu är jag arg) fattade inte förrän efter 3! mail att där var ett skärmskydd för, och till slut tog bort detta och såg att skärmen var i perfekt skick... 


så tog det ett dygn, så kom det ett nytt mail... att idiot-jävelen har öppnat baksidan på sin helt nya surfplatta, och spräckt sin skärm, för att mongot skulle sätta i minneskortet där.... ALLTSÅ HALLÅ????? vem fan i hela fucking jävla världen är så fucking jävla dum i huvudet som tror att du ska fan bryta upp en splitter ny surfplattas baksida för att sätta i ett minneskort... om man tar sina fucking jävla idiot-ögon och tittar runt så står det stort och tydligt på sidan sd-kort, till och med bild på ett fucking jävla kort... 


MEN NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ... idiot-jävelen tror så klart att baksidan betyder att man ska bryta upp hela jävla plattan, förstöra den, och sen reklamera.... detta påtalade vi för den sidan som vi säljer grejer igenom, de meddelade att ok, ni motsätter er reklamation (NO SHIT SHERLOCK) och sen var ärendet avslutat... 


trodde vi.... 


för i morse kom det ett nytt mail... där vi blivit anmälda till ARN... och skickat med bild... där DET visar att det står baksidan i manualen... ja det står det... det står baksidan.. och om man vänder på plattan och tittar på kanten, så ser man klart och tydligt vart minneskortet ska någonstans.... DAFUQ??? 


(för fan, jag har usb-ingången på baksidan av min tv, jag har sladdar på baksidan av mina grajor, ska jag bryta upp baksidan då?)


vår teori är, att personen tappat plattan så den gått sönder, och därefter kommit med den här efterhandskonstruktionen... för allvar, ärligt talat... kan man vara så fucking blåst... va.. ärligt talat.... (men ja jo man kan ju det, kolla instruktionsböcker från usa för deras microvågsugnar) men ändå.... ska vi betala för att den personen är så urbota jävla dum i huvudet (alternativ så jävla ful och försöker blåsa oss så).... 


jaja.. vi ska lusläsa våra två manualer vi skickar med, en på engelska och en på svenska, och bestrida detta.. det finns tydliga bilder hur man ska sätta i minneskortet.... fuck dät alltså.... 


to be continued

Av Stamp-E - 2 december 2013 20:48

sovit två timmar i natt... helt fakking jevla död.... 


coach sjuk.... 


men... vadådå.... THERE IS NO SHORTCUT TO SUCCESS!!!!


så det var bara att köra ett pass.... o inget litet fuskpass.... 


no way jose.... 


jag klapp först en timme på crosstrainern.... 1415 kcal brända...


sen kröp, gick, småjoggade, sprang, led, plågades, kämpande jag mig igenom en hel fucking timme till fast på löpbandet.... helt fakking sinnes... såååå slut... men men... no retreat, no surrender.... 

blev 658 kalorier till.... 


:)

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards