Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Stamp-E - 17 januari 2014 11:44

det snurrar på ja jävlar i det... 


vi har uppdaterat vårt lager med massa ipad-grejer, ipad air, ipad mini, alla möjliga sorters skal och grejer, och till alla samsung tab 3, storlek 7", 8" och 10,1 tums, massa sånt, och det bara kokar haha... folk e helt tossiga... men sen har vi riktigt bra grejer till riktigt bra priser oxå... så det är klart... 


ja december blev sick.. vi sålde för ungefär 150.000 spänn i december... januari slutar nog på runt 100-120 k... men vi ser ingen ände på detta.. och ju mer vi utökar lagret, ju mer kommer vi sälja.. 


det största problemet är ju att vi båda två jobbar heltid vid sidan... och har träning.. och fru.. och barn.. och hundar... (ja jag alltså)... tur min fru förstår att detta är vår väg till ett hus inom en synbar framtid... 


jaja.. nä jag orkar inte trada siffror... det är kul i alla falll... 


ni kan ju spana in http://www. malmoteknik.se så ska ni se att vi uppdaterat en del.. och en del kvar.. 


tjingeling

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards