Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Stamp-E - 5 februari 2014 09:27

(o ja, snusk och ätande hjälper jävligt mycket med måendet hehe)


 

Av Stamp-E - 5 februari 2014 07:31

vi hade liksom planerat min semester efter bebben.. .

planerat k:s jobb... 

föräldraledighet... 


o visst, man ska inte ta ut saker i förväg... för vad som helst kan hända... 


men man blir liksom lite i "the safe zone" i tankarna när man har fått två barn redan och det har gått hur bra som helst... självklart så tänker vi att detta är ju himma ju.... vi kan liksom bestämma färger och namn och planera framtiden... 


men schi fick vi... men man lär sig så länge man lever.... 

och förmodligen så skulle det inte blivit bra... 


vi försöker tänka positivt.. men givetvis är det jobbigt.. 

men absolut mest jobbigt för K... eftersom hennes kropp tror fortfarande att hon är gravid.. 

så den fortsätter med hormoner och sånt shit... allt utom fostret fortsätter utvecklas... 

de trodde och hoppades på kk att det skulle avta nu... 

men hon har en uppföljningstid nästa vecka där de ska ta ännu ett ultraljud så att de får se om det har gått tillbaka något.. annars måste de tyvärr hjälpa till... 



Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards