Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Stamp-E - 14 februari 2014 19:28

fick reda på i sista sekunden att min coach inte skulle träna idag, han skulle på begravning.... 


så jag fick ta ett beslut, antingen fullfölja mitt nya strikta schema 4x2 träning, och då var det rygg och biceps på schemat idag, eller köra förbränning.. och jag tänkte att antingen så kör jag själv idag, eller så gör jag det aldrig... 


fuck it, jag körde... och jävlar vad jag körde... stenhårt.... slog pb på Vertical Row, den där man drar emot bröstet, jag kickade 93 kg där... och jag tangerade på alla andra... 107 kilo på Lat pull down, en där man drar rakt neråt.. 


men fuck ryggen, disco-träning är det roligaste, och jävlar vad jag köttade mina biceps... allltså inte för att skryta, men fuck att jag inte fotade dom innan jag började... hehe... dom sväller riktigt nice.... det är så najs just nu, att när dom är igång, och jag flexar, så är nästan all hängande hud under helt borta... så det är nice... jag ska fan ha så stora biceps så den slappa huden slukas av muskeln på andra hålllet.... 


och givetvis fick förbränningen sitt... .och samma där, jag körde så jag (nästan) kroknade, men som jag brukar skrika där inne (haha faktiskt sant) THERE IS NO SHORTCUTS TO SUCCESS!!! så det är bara att köra... svitten lackade, det pumpade i kroppen, jag körde ett eget litet schema där jag alternerade 2 och 3 olika moment/maskiner, så det blev liksom ingen vila alls mer än de sekunder det tar att skriva ner allting, för ja, jag för bok så klar hehe.. 


men åter till förbränningen.. jag kickade järnet på löparbandet, nästan oavbrutet löpande på 10 km/h,

förbrände 465 kalorier på 30 minuter, och sen köttade jag på crosstrainern, 13 i motstånd och givetvis händerna högst uppe på handtagen, knopparna ska vila i handflatorna (tack för tipset schumme, det bränner järnet på bröst och biceps/triceps), alla som kör andra sätt, håller där nere, etc, sluta med det, det ger ingenting, och jag förbrände 720 kalorier på 30 minuter... 


åter hemma.. hehe... har jag tryckt  (efter att givetvis ha tagit mina proteiner) 2 stora portioner med kebab och hårt friterat strips dränkta i underbar vitlökssås och därefter en grym bakelse som min fru köpt.... 


japp japp.. trevlig helg... 

Av Stamp-E - 14 februari 2014 14:42

O ja, jag har haft min dosa sen 2002 :)

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards