Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under februari 2014

Av Stamp-E - 25 februari 2014 10:58

Äntligen är alla grejer på väg in.... fan... jävla kinesiska nyår haha... har gjort att lagrena tömdes och vår försäljning halverades.... men men.. nu är det på g... och vi kommer aldrig gå tomma igen... 


våra storsäljare just nu är hörlurar, 12 färger, sick populära, och laddningskablar till micro-usb samt iphone alla modeller i 10-12 färger och 1,2,3 meter.. säljer som smör... sinnes... och vi har mega-laddningar på väg redan... tänker fan inte sälja slut på något igen... 


fan är så trött på jobbet.... vill bara bli självförsörjande genom företaget och göra det på heltid.. i ett par år... tills det går så bra så man kan ha 2-3 heltidsanställda som sköter ruljansen.. då kan jag börja jobba som socionom igen... (men ffs inte här) 


japp japp... men men.. vi får se... under mars/april månad kommer vår framtid att bestämmas.... då ska vi se om vi kommer att ha action i försäljingen, eller om det kommer att bli sido-business.... tjingeling... 

Av Stamp-E - 24 februari 2014 08:30

hade precis skrivit ett långt inlägg om hur jag reagerar på vissa saker i samhället.. 


men sen så slog det mig att det kan jag behålla för mig själv .... 


för folk har en märklig förmåga att bli internet-ninjas... 


och jag orkar inte med folks smart-ass-kommentarer och tyckande.... 


kom och testa min arbetsplats, min verklighet, mina klienter.... 


kom och testa.. 


sen ska vi prata.... 

Av Stamp-E - 22 februari 2014 19:38

var inne på Musclezone för att fylla på mina lager lite... 


såg att man fick en fet hoodie om man handlade för över tusen spänn.. o det är inte så svårt haha... 


tog mina vanliga amino-syror och en burk Psycho PWO till.... och började snacka med snubben som jobbar där, sjukt snöig soft kille.... började diskutera vad jag kan göra mer... vill ju liksom bygga lite hehe... men utan fusk givetvis, anabola är för loosers..... så det slutade med att jag gick därifrån med en full kasse plus massa extra grajor och en rikigt fet hoodie.... 


nu har jag suttit och gjort ett "intags-schema" för varje dag..... 


tänkte dela med mig lite.... 


varje morgon en dos protein, har givetvis den fetaste och den renaste som finns enligt dom jag handlade av... för att musklerna behöver mer protein för att bygga muskler... 


 


tillsammans med det 3 kapslar Kreatin.... för ökad boost i musklerna... och lite extra pump... detta får jag bara ta i 30 dagar... sen är det 15 dagars vila... alltså från det haha.. inte träningen... 


 


och icke-träningsdagar, en kapsel Testosteron-booster... för att öka på kroppens egen tillverkning, för att bygga och givetvis öka styrka och pump... detta får jag ta i 12 veckor... sen 6 veckor utan..... 


 


sen de dagar som jag ska träna, så ska jag 30 minuter innan träning svepa en Psycho-dos av min helt fucking underbara PWO.... (ja den heter psycho haha)


 


här ska jag även ta 2 kapslar kreatin de dagar som jag tränar... och min kapsel testo-booster... 


under träning så dricker jag Amino-syror...


 


det är för att musklerna ska snabbare återhämta sig under träningspasset..


direkt efter passet så sveper jag en dos protein för att bygga omgående....


och på kvällen de dagar jag inte tränar så ska jag ta mina kapslar kreatin och min protein strax innan läggdags...




givetvis så hittade jag lite roliga energi-drickor hehe... noll kalorier... men FUCK vilken jävla ös i dom.... 


två burkar med 357 mg koffein i varje (o ja, det är massor haha)


   


dom var goda.... och sjuk ös haha... 


och sen så handlade jag två flaskor med 300 mg koffein i varje....


   


har inte testat dom än... men fick dom gratis haha.... 


sen så fick jag ju en fet hoodie.... riktigt snöig.. och mysig...


   


hehe.. lilleman kom med haha.... 


japp... jag lovar att hålla er underättade under tiden om hur det känns o så där... 


på måndag kör jag.... 

Av Stamp-E - 21 februari 2014 19:40

Historia som glöms bort är dömd att återupprepas.

Av Stamp-E - 21 februari 2014 08:38

ja då hade 9 veckor gått, och det var dags igen... 


jul + x antal fuskdagar har varit emellan, så rent viktmässigt var jag beredd på det mesta... bryr mig egentligen inte när jag tränar som jag gör...


Vikt låg på 107,2 kilo... helt ok... upp 2,6 kilo från den 20e december.. så det finns inget att klaga på.. 

än en gång, jag tränar som en dåre, och jag bygger muskler, så det är ok... vissst, klart lite störigt, 

men sånt är livet... vi får se om 8 veckor igen haha... 


men kroppen.. hehe.. det är det som är det viktiga.. och utan att bli för fåfäng... ja, det börjar synas hehe... 

och ja, min fru ser det hehe..... 


nacke är samma..


biceps.. hehe.. yummi... i avslappnat läge höger 41 cm, har alltså ökat med 2,5 centimeter... det är över 5% hehe.. 

och vänster har ökat ännu mer, 41 centimeter är den, 3,5 cm plus.... detta är på 9 veckor... och jag kör INTE disko... alltså jag kör verkligen hela kroppen.. jag återvänder bara till samma områden vart fjärde pass... så tro inget... coach sa att jag skulle börja mäta i spänt läge... men där var faktiskt inte mycket skillnad... 1 cm + höger och 0,5 cm + vänster.. så jag har inga garderobsmuskler haha... (som vissa andra kroppsdelar mohahahahahaha)


underarm ökat 1 cm både höger och vänster.. vilket är svin-coolt, för dom är sjukt svåra att träna och få att växa... 


bröst + 1,5 cm.. haha.. vet inte om det är bra eller dåligt haha... 


mage... 109-110 cm.. kanske nån cm plus, svårt att säga, vi minns inte exakt var vi mätte.. o andra sidan, så ser och känner jag hur den börjar bli fint musklig, och det säger min fru oxå, och tro mig, hon är inte subjektiv haha... glöm inte att hon var tillsammans med mig när jag vägde 108 kilo, så hon behöver inte ljuga haha.... 


både höge och vänster lår har ökat 0,5 cm... 


mina vader har typ stabiliserat sig haha... min höger är 41 och den var 40, min vänstra är 41,5 och den var 42 hehe... 


jupp jupp.. det var det det... nu är det dags att kötta vidare... fan... jag vill bli sick mucklig, och samtidigt bra kondis... älskar kombinationen stenhård styrketräning med stenhård cardio.... fan... jag är fan stolt över mig själv... FUCK PK! FUCK JANTE! i know im bad.... :)


trevlig helg

Av Stamp-E - 19 februari 2014 20:58

coach var inte med idag heller... 


körde axlar och triceps idag.... 


o jävlar vad jag köttade haha... sinnes... 


jag gjorde alla moment vi någonsin gjort haha.... 


plus jag körde mitt köttigaste på löparbandet hittils, 488 kcal på 30 minuter, 

och 731 kcal på x-trainer... 


fuskade ju igår och förrgår natt, så det krävs... 


såg att på fredag är det invägning och inmätning, det är 9 veckor sen och en jul mellan hahah.. 


ska bli intressant o se.... 


tjingeling

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards