Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Stamp-E - 6 mars 2014 18:40

Av Stamp-E - 6 mars 2014 08:53

precis haft ett långt samtal med skatteverket...


hade lite frågor kring årsbokslut, årsredovisning och deklarationer etc.... 

vi ska ju börja lyfta lovor nu i denna eller nästa månad är planen..... 


så jag börjar höra lite hur vi ska pynta skatt... vi har ju ordnat med skattekonton o sånt.... 


o visst, det lättaste är att pynta in lika mycket där som vi tar ut, ungefär så ser det ut med skatten på den vinsten vi ska lyfta.... men... MEN... FÖR HELVETS FAKKINGJÄVLA MEN... .


när (inte om, för oh boy, money is rolling like a madderfakker), vi har tjänat över 434 tusen på ett år, vilket är liksom vanligt jobb plus några månader med företaget, så är det 20% till... WHAT THE FUCK????? fan för helvete jävla piss... .alltså jag visste att man skattade mer när man tjänade mer.... men kom igen... fuck me.... 


så jävla sjukt.... märkligt att folk gör svarta affärer hmmm.... det enda positiva är att det blir bra med pension och föräldrapenning/sjukpenning och a-kassa, eftersom allt räknas... men ändå... va fan... 


RÖSTA BLÅTT FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!


haha.. hade en politisk diskussion med min partner.... i företaget alltså... inte min pojkvän... hehe... 


han ska rösta vänster eller sossarna.. då sa jag att då kan han hoppa företaget hehe.... 


nä fan det parti som gagnar mina cash bäst, blir det... och det lutar fett åt blått.... 


tjingeling

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards