Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Stamp-E - 17 mars 2014 19:56

började värma upp..... ben och mage idag... 


börjar först uppvärmning i smithen (maskin/ställning där man kan köra skivstång ensam, man kan sätta såna säkerhetsstolpar så att skivstången fångas upp etc).... 


en pt som har sitt tillhåll på gymmet fångar mig, vi brukar hälsa men inte mer.... han börjar med att konstatera/fråga "du tränar ganska mycket och hårt du" typ nåt sånt... jupp 3 dagar i veckan, styrketräning plus förbränning... o jag berättar lite om mitt "tunga" (mohahahahaha) förflutna (hehe den ni)..... 


han berättar om effektivitet i förbränning.. ska hålla det kort, men han gav mig en lektion i alla fall.. gratis.. jävligt generöst... han berättade om effektiviteten i intervall.... löpning.. .sa att 20 minuters intervall efter hans instruktioner skulle ge bättre resultat än mina 60 minuter tot löpning plus crosstrainer... .


han säger till mig att jag ska ge det en månad så ska jag få se... ok ok... jupp... 


iaf.. åter till styrketräningen... knäböj står först på schemat... 


och RRRIIIITTTSSSCCCHHHHH hehe... så sprack det exakt heeeela vägen runt... 


   


men icke sa nicke att man kan stoppa... jag körde mina 4x10... sen fick jag byta om till mina adidas-brallor jag har när jag går dit.... 


efter kört pass, så gav jag mig på löpbandet.. jag följde instruktionerna noga.. 


tog mellantinget av hans förslag... 2,5 i lutning.... 12,5 i hastighet... 

man ska alltså köra 30 sekunder, hoppa av och vila 15 sekunder, upprepa 3 gånger och sen vila 45 sekunder, detta ska köras 5-6 gånger.... jag som varit stursk och frågat om man skulle köra det en timme.. 


han hade då sagt, att om jag klarar tjugo minuter är det bra..


jag körde 3 intervaller... kanske 4, jag minns inte, för man blir helt totalt slut,.... då var jag tvungen att sluta.. jag höll på att spy... så jag gick i 5,5 i kanske 2 minuter.. sen körde jag en intervall till.. o sen så gick jag tiden upp till tjugo minuter.. .


men jag ska ge det en månad... med bara det.... så får vi se.... 

det var sjukt flås i alla fall haha... 


tjingeling

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards