Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Stamp-E - 24 mars 2014 09:29

trillade förbi den här låten av en hel slump, blev rekommenderad den när jag loggade in på youtube... 



den påminner mig om hur viktigt det är med anhöriga när man ska bryta ett missbruk... att det finns någon som kan stötta dig.... men som gör det när du själv gör en förändring.. för de ska inte vara medberoende.. inte vara möjliggörare.. men när man väljer att man vill försöka... då ska de finnas där.... 


det är ett jävla piss det där med droger... 


kriga på alla krigare därute, tänk på att livet ska levas, inte överlevas!

Av Stamp-E - 24 mars 2014 08:44

fan... kör bra nu tycker jag... 


har kommit in i bra flow med hur jag ska göra, har bra schema, försöker ta i så gott jag kan, men utan att fuska.. alltså att typ ta i med rygg eller ben när det inte är dom som ska tränas.. för då sänker jag hellre vikterna så att momentet blir rätt.... 


o sen det här med förbränning.. har kört intervaller i 3 pass.... i fredags så körde jag hela rakt igenom.... 7 intervaller.... jesus... haha.. .det köttar ja jävlar i det.... o nu så längtar jag till att köra det varje gång... jag gillar ju effektiviteten.... och enligt den där pt:n så ska 20 minuters intervall vara bättre än 60 minuters standard-löpning och cross-trainer... så vi får se.... 


i övrigt så har jag imorgon kört 30 dagar med kreatin-pyruvate..... har därefter 15 dagars uppehåll.. och sen kör jag en 30 dagars kur igen... jag har 8 veckor kvar på min testo-boost-kur... det är därför jag kör en krea-period till.... för att därefter stämma av om det fungerat/gjort skillnad... jag ska därefter träna i några veckor utan några tillskott, ja förutom min protein, det tar jag 2 gånger om dagen..... 


tjingeling

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards