Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Stamp-E - 16 maj 2014 09:17

känns jävligt bra... känns bra i kroppen... och i knoppen.. 


inte så för att jag har helt fuckat till det... men smått smått har under ett år tid smugit sig in.. 


extra gott på fredagar.. 


feta pålägg på frukost och lunch... 


lite fusk hit och dit... 


NO MORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nu är det snart två veckor sen jag bröt allt "vardagsfusk" helt... 


jag klarar inte av det, jag kan inte, jag är inte som alla andra.. 

jag har problem med mat... och det enda sättet för mig att kontrollera det.... 

är stenhård disciplin.... 


THERE IS NO SHORTCUT TO SUCCESS!!!!


jag kommer inte gå ner till där jag varit... och det är inte mitt mål heller.. 

egentligen är inte ens vikten det viktigaste.... 

utan det är att stoppa detta här smånallandet som sätter griller i mitt huvud.. 


visst, jag äter gott lördagar.. men sen är det bra... det finns inget annat... 


jag gillar ju känslan av kontroll.... att ha det planerat vad jag ska äta... 


och jag äter... tro inget annat... men jag äter disciplinerat.... jag äter på specifika tider.... 

och jag äter mycket frukt... jag älskar frukt.... åtminstone när jag sköter resten... 

för då är kroppen sugen på det.... 


men min plan är ändå lite vikt... för jag styrketränar hårt... och jag bygger... YEAH BABY YEAH :D


men jag siktar på ungefär 100 kilo.... kan jag ligga runt det.. då är jag nöjd... 

jag kör ju inte lika mycket cardio längre, förbränning... jag kör mina intervaller... 

och sen resten styrketräning... oh oboy.. jag köttar haha.... 

får jag bara igenom min operation på pseudogynekomastin... ja fucking man-boobs... f u.... 

då jävlar.. hehe... då är min body najs på g... hehe... ja va fan, jag har rätt att vara fåfäng... 


men anyway.... 


projekt är vikt-rapportering... för mäter gör jag bara typ var 8e vecka..

men väga ska jag börja igen med varje vecka... för kontroll... 


denna vecka 110,9 kilo.... 


ner 1,2 kilo.. känns bra.... 


trevlig helg.. 


p.s ... har nytt beroende av dricka haha.... Dr Pepper Zero... sjukt sepe-god... kostar iofs 15 kr burken, och får köpas i american store.. men mmmm..... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards