Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under maj 2014

Av Stamp-E - 8 maj 2014 13:08

inte bara fysiskt.. men psykiskt... 


trött på folk som klyddar... som ältar.. drar ut på saker... .


folk som vill höja sig själv genom att trycka ner andra.. 


folk som vill spela duktiga och fixa grejer som redan fungerar.... 


trött.... 

Av Stamp-E - 4 maj 2014 23:52

har slabbat i mig vad jag velat nu i två veckor... 


tänkte först "på måndag" än en gång, men nä fuck that... 


så jag bromsade redan idag.... 


och hade massor av frukt över från veckan, för så är det ju, ju mer shit man äter, ju mindre frukt... det hänger ihopa... 


så jag gjorde en ultra-dunder-smoothie.... 


3 bananar, 2 päron, 2 apelsiner och 1 äpple... 


och svepte vartenda dugg helt själv.. haha... så nu är jag uppåt som fan... haha... 


jesus... fruktsocker och vitamin-kick deluxe..... 


jupp jupp.... 

Av Stamp-E - 4 maj 2014 23:23

ungarna jiddrade idag på gården... 


dom äckliga asen som jag skrev om förra sommaren är igång igen.... 


och när jag såg att de gjorde utfall mot min son... så bara flippade jag... slet upp fönstret, slog allt vad jag pallade i rutan (tur den höll) och bara skrek något gutturalt ljud ut över hela jävla gården..... lol... 


ungarna sa sen att de blev svinrädda.. jag vete fan... men det spelar ingen rolll... 


jag bara lostade det... och jag kan tänka mig, eller vill inte tänka mig, vad jag skulle kunna göra med de äckliga ungarna om jag skulle vara där nere o de typ lappade till min grabb... 


jag hade lätt smällt till dom.. .utan problem.... 


ja jag jobbar på soc... .nä jag säger inte att jag slår barn... 


jag bloggar om vad jag kände... och hur jag kan känna att jag skulle kunna reagera..... 


nu har jag förbjudit E att vara med dom över huvudtaget... även den andra killen som egentligen är hans vän men som har så svårt att vara lojal.... han är nu förbjuden i vårt hem..... så är det bara.. du gör dina val i livet.. och väljer du attt dissa den som är din trogna och lojala vän.... för att hänga med dom tuffa grabbarna som oftast bara är äcklig mot dig (jag såg dem idag sparka och slå på honom) så får du stå ditt kast!

Av Stamp-E - 4 maj 2014 02:05

sett The Starving Games



nja.... en parodi.. på samma tema som den sista vi såg.. the hungovergames... men denna var lite tamare.... lite tråkigare... men den får funka... svårt att göra dessa filmer super-höjdare liksom... några skratt... sen att börja se den efter halv ett är inte så smart haha.... man ska nog vara lite piggare.... men den får duga.... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards