Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 13 juni 2014

Av Stamp-E - 13 juni 2014 08:24

vågen imorse sa 108,8 kilo..... 


alltså upp 7 hekton.... 


orkar inte hänga upp mig på det.... för jag vet att det inte handlar om fett.... 


antingen så är det för att jag är förkyld som fan.... eller för att jag slog personbästa i typ allting häromdagen hehe.... 

så det är ändå köttigt med muskler.... men då tar det längre tid att gå ner.. men fuck it.... 


i alla fall.. .är förkyld som en bebbe... fan oxå... o hade jag inte haft mitt influensa-vaccin så hade jag haft värsta influensan... 


nu är jag "bara" förkyld... snorar som fan, hostar så det skär som knivar och det bara kommer upp massa härlig grön och gul gojs ur både hals och näsa... men jag har inte ont i kroppen o sånt shit... så jag klarar mig... .


men jag hoppar träningen idag.. och det gör jag utan ens att kvida... 


japp japp....


i övrigt så var jag på studentfest igår... O tog studenten (nä inte min o haha).... 


jag orkade egentligen inte, var så jävla färdig.. men jag hade lovat att köra några dit.. och jag ville visa min respekt... så vi drog dit ändå.... och jag stannade en hel timme extra bara för att dom andra skulle få äta kakor... .men jag tog inte en enda... TROTS att det är så SYND om mig för jag är såååå förkyld :D (ni kvinnor pratar om att föda barn).... frugan sa att jag visst kunde ta, men jag känner mig själv... EN är för mycket, TUSEN aldrig nog (ja jag har snott det från NA hehe) men stämmer på mig så jävla bra... 


så jag käkade ingen kaga... 


japp japp.. trevlig helg... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards