Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under juli 2014

Av Stamp-E - 16 juli 2014 21:48

             

Av Stamp-E - 16 juli 2014 10:25

Nya amino-syror som ska vara riktigt bra för musklernas återhämtning

Och en ny pwo som ska vara, och jag citerar, "bra som fan" ...

Givetvis sladdrar jag sen om hur de är

Av Stamp-E - 11 juli 2014 20:18

sitter nere o jubbar.... 6e dagen i rad.... skulle jag inte ha semester???... 


jaja.. så är det ju.... inget att välja på... det har varit mycket denna veckan.. 

men han jag har mtk med har jobbat denna veckan, så nästa vecka ska han få gå in 

o jubba röven av sig.... då ska jag fan va ledig mer.... 


håller på o går igenom en stor laddning grejer som kom igår och idag.... 

över 200 kilo grejer... en order som var på ungefär samma summa som vi hade 

som hela vår budget när vi startade...ett enda inköp.... o då gjorde vi ett nytt en vecka senare... 

och gör en ny order nästa vecka... tror vi handlar in för runt 50-100 k i månaden...

och det blir inte mindre haha... inte i den takten som företagen släpper nya produkter...

samsung t.ex måste vara helt galna... vi har fodral till typ alla deras plattor..


och på kanske 6 månader så har de släppt tab 4, tab s, tab pro, tab lite, etc och varje modell i minst 2-3 storlekar.. och då behövs 10-12 färger av varje plus skärmskydd till varje modell.... men det är kul...

kul att hänga med marknaden....  


ja det är bra snurr.. och vid varje order så blir det nya grejer man tar in och testar förutom alltså 

nya fodral på modeller som släpps.... nya kuliga grejer som kom nu är till exempel... 

ja här kommer det... för er cyklister..... tadaaaaa... 


blinkers, tuta och bromsljus :D japp.. riktigt snöiga grejer.... ska bli spännande om det kan slå.. 

jag har aldrig någonsin sett det i ett sånt kombinationspaket... skitcoolt.... 


sen har vi tagit in hdmi-hub med 5 portar och givetvis fjärrkontroll hehe.... 

mm mm mm... 


japp japp.. 


nä jag får väl slänga upp några bilder från hur det ser ut här idag.... 

det är ju lite annorlunda än för knappt ett år sedan.... 

vi har ett gigantiskt utbud... växer hela tiden... 


dom vi delar lokal med har knappt några ytor kvar hahah...... 


enjoy... 


(ja det gamla rummet är nu typ lager haha)


             

Av Stamp-E - 11 juli 2014 09:43

vikt 109,5.... 


ner 1,8 kilo :).... 


gött gött.... 


dags att kötta vidare.... 


trevlig helg

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards