Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Stamp-E - 15 augusti 2014 23:58

Adam har fan lyckats igen, och med typ samma skådisar han alltid har med haha... 


VI har precis sett BLended...





hehe va ska man säga.. det är en äkta adam sandler... kanske en av de mest allvarliga han gjort... absolut med humor, men nog en av de tyngsta.... en-måste-se-rulle....

Av Stamp-E - 15 augusti 2014 08:11

boyyaaa


vikt 107,4.. ner 1,3 kilo :)


Gött mos... 


bmi 32,4 ... 


skönt att ha gått ner... då kan jag styrketräna en vecka till med förhoppningen om att jag ändå 

ska gå ner det jag behöver hehe.... fuck vad jag köttar på gymmet.. 


o nu har jag beställt enligt en tabell den fetaste pwon som finns på marknaden... 

så då ska jag kötta ännu hårdare, plus sjukt bra amino-syror att ta samtidigt... 


i övrigt så har jag shoppat loss den senaste veckan, online alltså... 


men det är jag värd.. jag jobbade 6 dagar i veckan under min semester... 

vi gjorde lite grejer, men inte alls vad man skulle ha gjort... eller vilat.. 


så då unnar jag mig grajor :D kläder, parfymer, roliga grajor, etc etc... 


japp japp... allt eftersom det kommer hem så ska jag så klart dela med mig, 

bara riktigt snöiga grajor.. 


och ja, hehe,.. jag har skämt bort min fru... det kommer en hel del till henne oxå... typ för mer än 

till mig själv haha.. 


och ja.. jag skämmer bort ungarna oxå... igår så fick E din första touch-telefon, fick tag på en 

ZTE Blade i nyskick för 120 spänn och ett minneskort på 4gb till för en tjuga.. vi har iofs minneskort,

men va fan, 20 spänn för ett som jag vet är kompatibelt är helt ok... 


och jag har köpt lite fina grajor till O med... en helt underbar liten ryggsäck t.ex.... 


japp japp... nä nu ska jag jobba mig igenom fredag dag, träna o sen är det helg.. 


fan sjukt spännande nu när sista kvalomgången till Champions League är nästa vecka, 

det är bara detta jävla energi-dricks-laget som MFF måste ta sig förbi, och sen är det

fucking CHAMPIONS LEAGUE!! fan... malmö har inte lirat där i sen -79.... 

och sverige har inte haft ett lag där på typ 12-13 år... 


o andra sidan så är VI, mff, hehe, redan i europa eftersom vi är garanterade en plats

i UEFA-ligan, europe league, men det är liksom "b-ligan" haha.... 


trevlig helg

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards