Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av Stamp-E - 20 augusti 2014 01:01

först en ny sorts amino-syror... grymt pulig päron-smak... och jag tror den är effektiv.... 


 


sen en ny skönt PWO.... jag googlade på den bästa som finns, denna dök upp och då var jag ju tvungen att köpa den ju hehe..... o ja det är helt ok röj i den... skönt beta-alanin som gör så att det sticker mysigt i ansiktet... men den är inte sådär BOOM i systemet som jag hoppades på.... men jag får över över-dosera lite hehe... .man är ju lite immun hehe.... där är någon annan sort till som jag snart ska testa.. men fan, jag har massor av olika sorter hemma nu ju haha.... 3-4 sorters pwo och lika många aminosyror... 


 


sen så trillade min nya parfym in.... o nä, jag har inte provat den än, håller mig till imorgon.... men deras dofter är ju super annars ju.. så jag tror inget annat om denna.... 


   

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards