Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under november 2014

Av Stamp-E - 16 november 2014 01:14

precis sett Ouija...



visst, den tappar lite av sitt shit på grund av att den ballar ut lite.... men den är ändå soft om man diggar sånt som övernaturligt, andar och sånt shit... se den bara

Av Stamp-E - 15 november 2014 00:12

Har börjat få ont i vänster handled oxå.

Väldigt oroväckande. Utan fungerande händer inget företag.

Känns lite som när jag brukar planera in saker, det går åt helvete. Men detta är inte en utflykt som regnar inne, detta är min familjs tryggade framtid som står på spel.

Fan dom jävla hundarna... drar hela tiden när vi är ute. Det värsta är ryckandet. Plötsliga snärtar i kopplena som köttar lederna totalt. Jag fick hålla dom i min kassa hand för jag fick så ont i den andre. Men nu så gör det mer ont i den som ska vara frisk än i den andre. Dt

O det är samma obehagliga molande strömmande domnande stickande smärta som i den högra :(

För fan katastrof om båda nävarna lägger av. Va fan ska jag göra då?

Jaja jag får bita ihop o hoppas det blir.bättre

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards