Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Stamp-E - 8 januari 2015 22:50

bryter jag inte mitt ätande på söndag, så kommer jag fan sy igen flabben haha... .


nä, två dagars sjukt frossande till, och sen är det jaga nästa op-time.... 


fan som jag äter när jag sjukar mig... 4 real.. 


som t.ex nu ikväll... fan efter middag så brukar jag kanske äta en frusen banan eller en infrusen light-glass eller två, men thats it, och det funkar hur bra som helst... 


ikväll... efter middag.. några kakor sen i julas... en påse skruvar... 2 hela oöppnade (ja ok jag öppnade dem när jag åt haha) paket wafers, godis, etc... alltså ffs.... 


men o andra sidan, jag har aldrig nekat till att ha problem med ätandet... det är ju därför jag är så sjukt disciplinerad när jag sköter mig... för att man kan ALDRIG SLÄPPA GARDEN.... en är för mycket, tusen aldrig nog... det är så! i alla mina angelägenheter är det så.... fan.... ffs... 


jävla tur att det inte var knark jag bara skulle ha under julen.. eller sprit.. eller cigg... 


men jag känner igen besattheten från när jag missbrukade... mest hela tiden... det var aldrig "underhåll" för mig, det var aldrig för skojs skull.... så mycket så ofta som möjligt.. sick... att jag överlevde är ett fucking mirakel.. 


så var det ju oxå när jag "bara" krökade.... jag blandade till exempel inte med läsk under min sista period av drickande, utan alltid med 7,5% cider... (eller hur stark nu den starkaste var)... o jag brukade då ha en halv liter med kanske 6 såna cider och sen så blandade jag snaps på en halvliter... och det svepte jag... o jag däckade mer eller mindre aldrig... jag ville bara bli fucked up.... bara inte vara med... ville inte.... 


MEN DET ÄR INTE SÅ LÄNGRE!!!  så varför äter jag så sjukt? det är inte för att det är gott.... för det är det inte när man äter på det sättet.... jag vete fan... jag behöver ju inte döva något just nu.... jag tror lite det är spiral-effekten... första dagen/dagarna är det för att det är gott, men då jag lägger på mig vikt så fort, nu har jag nog gått upp 12 kilo på 3 veckor, så blir jag tjock och plufsig direkt, och kläderna är redan tighta.... magen och man-boobsen saggar, ja ni vet fett örk äckligt.... då kommer hat-känslorna... att jag hatar det jag ser... och då är det lätt att äta igen.. 


ja det är sick... men jag har makten i min egen hand..jag är inget offer för omständigheterna... det är oxå min största fiende att ha den medvetenheten... för det gör att jag äter extra mycket... "för det är ju bara att sluta".... 


mmmm... jaja.. nä... jag ska hitta en ny utmaning för mig själv... jag har börjat gå till företaget nu varje dag, och det är en bra utmaning... min tanke är att jag ska börja gå den snabbare och snabbare för att springa tur och retur varje dag när våren kommer.... jaja förutom gymmet alltså.. aja... försök inte.... 


nä.. usch... nu har jag lämnat ut mig nog.... det var länge sedan jag tömde ur mig på det här sätttet.... 


men det är bra... för det farligaste är att gömma demonen, att inte prata om elefanten i rummet, att inte slå ner ape-jäveln som sitter på ryggen... för FUCK DOM, va ska dom... jag är makten i mitt liv, JAG, det är JAG som har ansvaret för mitt liv, mitt mående, mitt ätande... jag tänker inte vara ett jävla offer... fuck dät... och jag ska inte skylla ifrån mig.. 


fan Stamp-E, du har slappnat av, och då spårar du ur.... SMACK SMACK, daddar min egen gump :)


nä nu är det nock... nu är det nock... invägning imorgon, sen ska den bara neråt, ner till 100 tot, sen väck med de fakking jävla possarna, och sen så... då blir det nästa utmaning haah.... 


yes vi hörs imorgon bitti. haj haj

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards