Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 28 mars 2015

det började kasst men slutade super...

Av Stamp-E - 28 mars 2015 23:46

firade ju min alla hjärtans dag present idag (särskriver för att terra haha) med K... 


först mat på Elysse... alltså ffs.... visst.. vi kom in fort... hade bokat bort... 

och fick vår mat fort... men sen... så var servicen över... och det var FUCKING PINSAMT!!!

alltså ärligt talat... de frågade inte en enda gång om maten smakade... 

inte en enda gång om vi behövde något.... 


HALLÅ VI KÄKADE FONDUE!!! då ska man tillfrågas hela tiden.. fan... 

såserna var slut... pommesen var slut.... så vi fick till slut kalla på honom!! fattar ni?? 


sjukt.... det kostar 207 kr (utan dricka) per person... och inte en fråga om det är gott..

inte en fråga om vi behöver något.... alltså dra åt helvete, sista jävla gången det blir

något sånt där det ska ni fethaja.... 


kaffe ingår... tror ni de frågade om någon vill ha kaffe.. ?? ... tror ni någon frågade om 

efterrätt?? nä då.. vi fick tillkalla dom och fråga själva... 


sen frågade vi efter notan... efter 30 minuter... så fick K gå och säga till hovmästaren så att

de till slut kom med notan.... och då... ja då så snackar han skit om andra gäster!!!

att det var "gamlingarnas" fel för att de "inte minns" vad de beställde... geez.... 


och sen så ville jag egentligen inte ge dricks... men han stod bredvid hela tiden när

jag skulle slå in summan på den maskinen... bleeev öööverstressad... så han fick ändå

sina jävla 10% dricks.... jaja... sinnes.. men vi tog ris-och-ros-lappen och ska skicka in den.... 


sen ner till Moriskan... i god tid.. lol.. inte en enda käft där... de kom precis innan insläpp..


sen var det försenat... .VÄÄRLDENS SÄMSTA DJ... .för helvete... edallunk sööönder låtar.... 


men sen kom Lide Najs.. och det var liide najs... kul.... 


sen .. .finally... KALLE BAAH!!!!!!!!!!!!!!!


fan va fett det var... alltså riiiiktigt fett.. ni vet den där känslan när man äntligen får 

höra de man lyssnat på i sååå många år... liksom 25 år har jag lyssnat på dom... 

kanske ännu längre.. men aldrig fått chansen att höra dem live... 


ja det var ball.... mycket kul... och lyckat.... 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 24 mars 21:46

Av Stamp-E - Lördag 23 mars 23:52

    haha såg denna av en slump på Youtube Shorts och insåg att vi inte sett den men att den verkade ball, gav den en chans, och den var helt ok.    En rolig charmig och underhållande komedi med goa twistar, den påminner lite om Click och l...

Av Stamp-E - Lördag 16 mars 22:53

  ALLTSÅ FFS!!! PÅ RIKTIGT... 7,4 på imdb... HUUUUUR??? VA????? och nu när jag kollar i efterhand så ser jag att det endast är 83 pers som röstat så det måste vara riggat...    jaja va ska man säga... storyn var ok men den blev så sugigt d...

Av Stamp-E - Söndag 10 mars 19:55

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards