Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 1 april 2015

Av Stamp-E - 1 april 2015 22:43

har precis avrättat ett djur.... jag har själv kallat avlivning så i alla år... avrättning... 


och nu har jag själv gjort det... med vår undulat... på ett otroligt kallt sätt.. men ändå omtänksamt... 


fågeln led... den led något djävulusiskt... så jag stod inte ut med att se den lida... 

jag stod inte ut med att höra den lida... jag tänkte först stoppa in den i ett annat rum.. 

men det hade varit fucking bestialiskt..... vi hade bokat tid för avlivning imorgon... 

o även om det är sick att det ska ens kosta, det borde göras av humana skäl, så handlade det absolut

inte om det... va fan är 360 kr... ingenting.... 


fågeln hade någon enorm böld där bak... han kunde inte stå... vi skulle egentligen avlivat honom redan igår

eller idag men vi tänkte först undersöka honom och de hade stängt tisdag onsdag... men idag så har han blivit

så dålig... han bara låg nere på botten.... och varannnan var tredje minut så fladdrade han allt vad han kunde med 

vingarna för att försöka komma upp.. .för han kunde ju inte stå.... kroppen bara låg hela tiden... tungt på sidan... han tog sig fram till kanterna så han kunde ligga med huvudet på sidan upp.... va fan är det.... fruktansvärt... 

den andra fågeln var framme hela tiden och liksom pushade.... den hajar ju ingenting.... 


till slut orkade jag inte mer.... fruktansvärt onödigt lidande..... den gjorde ingenting när jag tog den i buren.... 

jag tog den försiktigt med en ganska tjock plastpåse.... jag höll den försiktigt i handen.... jag kände hjärtat slå.... 

men den gjorde inget... precis som om den visste... den ville... fan jag bölar som en gris när jag skriver detta... 

jag hade rensat den hårdaste plattaste ytan i lägenheten... och sen smackade jag påsen allt jag kunde... 

en enda whack... och sen var det slut... jag har lagt den i en fin låda... den ser så fridfull ut.... 

nacken bröts omedelbart... men nu lider inte Roy mer.... ... Vila i frid Roy.... 


jag gjorde det enda rätta... det har gått flera minuter sen jag skrev meningen innan... kommer inte för mig

att trycka på spara inlägget... är orolig för vad folk ska tycka... vad folk ska tänka.... men jag gjorde det enda rätta... det var hemskt... att han ligger så och sprattlar.. fan inget värdigt slut... som pappa... ligga liksom 

i flera dagar bara så där... fruktansvärt.... usch... måtte man gå ut på en sekund när det är dags... 

eller att någon är barmhärtig och whackar mig i en hård yta... (se till att den är jävligt hård)....

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards