Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under april 2015

Av Stamp-E - 9 april 2015 22:40

lite färg blev det i alla fall... (lite lol de avbröt matchen och sköt upp den)


     

Av Stamp-E - 6 april 2015 12:28

13 timmar igår var jag på företaget... lol... 13 timmar... gick ifrån en liten stund för att snabbt käka, och sen åter igen... men det var välbehövligt... vi gjorde så sjuuukt många annonser... otroligt... 

plus vår kommande S6 +S6 Edge - kampanj vi ska köra på CDON.... ja vi säljer ju där oxå.. 

och man får lov att skapa egna kampanjer... om man har en bra ide... så vi kör en kampanj

nu den 10e och kanske en vecka på just Samsungs kommande flaggskepp.. (och ja, hehe, jag har själv

beställt en, hoppas den kommer på fredag)


ja jag kan rada upp massa nytt här, men slå en lov istället på www.malmoteknik.se och snoka lite så 

kan ni se... vi har bland annat 20 nya in ear hörlurar med häftiga motiv för alla smaker... 


och idag så var jag äntligen och tränade igen.... det var tufft... och jag hade huvudvärk hela passet igenom..

fortfarande huvudvärk... men det är ok.. jag gjorde det.... 


nu ska vi dra och handla.. sen tänkte vi se om man kan få premiärat grillen :)


toodles

Av Stamp-E - 5 april 2015 00:35


heehe... alltså... det är en mycket speciell rulle... splatter-zombie-rulle.... vilket INTE imdb hade skvallrat

om innan... men den är myycket bra gjord... vilket gett den ett helt ok betyg... men det kräver ju ett 

väldigt ickedömande humoristiskt öppet sinnelag... det gäller att se rullen för vad det är.... 

det är liksom inte TWD... det är inte verklighet (när är zombies överallt det? förhoppningsvis aldrig)

men det är en skön skadad köttig och ganska kul rulle... den påminner vääldigt mycket om Braindead



i själva inspelningssättet... och utförandet.... man har inte varit slarvig... det är snyggt gjort... 

men splatter... ähh ni får väl se dem båda helt enkelt.... och själv förstå vad jag menar... tjingeling

Av Stamp-E - 4 april 2015 11:42

Först mitt påskägg

Sen brunch på ikea (fotade bara första laddningen)

Av Stamp-E - 3 april 2015 19:00

Den ska heta Pippi

Han blev direkt polare med Rogge

Av Stamp-E - 3 april 2015 08:34

då var den här igen... långledigheten.... men som egenföretare så är det svårt att njuta på samma sättt... 

åtminstone vi som har massa kunder som ska ha sina grejer... fan två dagars helg tar 2 man en hel dag oavbrutet packande (om man har tur haha).... nu är det fyra.... men buzum och jag har snackat så behövs det så tar vi några timmar var under helgen... bara packa inget annat.... 


ja i övrigt .... buzum är nu anställd... hoppas ekonomin kommer attt peka på rakt håll så att allt glider på bra... 

jag var och skrev på uppsägningspapprena igår.. så nu är det helt klart... nervöst men ändå skönt... 

när frun säger att hon hellre ser mig arbetslös till sommaren än att jag går tillbaka dit så var det ett 

ganska lätt val faktiskt... o jag får jobb ändå om jag vill.. haha.. chefen erbjöd mig timanställning när jag väl skrev på papprena haha.... lite sugigt att dom höjde min lön bra nu när jag väl ska sluta... 1600 kr mer i månaden... jo men kul era tomtar.. kunde ni inte gjort detta tidigare.. (hade inte spelat någon roll för uppsägningen men känts bättre innan)


jag har bytt a-kassa till Småa.... skulle säga upp facket, fick hem papprena, men såg att jag har inkomstförsäkring där (som jag inte visste) ringde för att kolla summan.. tjo tjim upp till 100 k/månaden 80% hehe jo jag tackar... 

och sen eftersom deras vanliga försäkringar inte täcker mig så kommer jag bara betala 80 kr/månad till facket och sen ska företaget betala 64 kr/månad (utan moms) för mig.... så det kändes bra... 

sen till 1a juli så ska vi ha fixat pensionsavtal, sjukförsäkringar o allt sånt... så det är jag oxå på.... 


men jag har redan börjat spana efter någon 50% tjänst.. helst som kurator, yrkesvägledare... något sånt som inte kräver någon speciell dokumentation och som man verkligen kan hålla på 50% (som är omöjligt på ekonomiskt bistånd)... 


japp japp.. sen matmässigt så har jag kommit på banan igen (tröttsamt tjat jag vet)... men nu känns det annorlunda... det har varit myyycket påfrestningar och test denna veckan... men jag har stått emot dom.... 

jag kände nämligen förra veckan att "tjockis-symptomen" var tillbaka... och NO FUCKING WAY.... 

jag talar om ont i ryggen när jag ska sova efter kanske 4 timmar... jobbigt att gå.... tungt att andas.... 

pustar när jag knyter skorna... ja men allt sånt.... plus att jag nu verkligen börjar längta efter min one-wheelie... 

första veckans resultat ner 5,3 kilo haha.. vikt 128,3... men jag har inte börjat träna än... känner fortfarande en liten förkylning... och tänker inte stressa in i det som för några veckor sen... kanske måndag... får se... 


japp... nu ska K få vila ut (för hennes vanliga sovmorgon imorgon är borta för vi ska äta brunch på ikea)

och sen så ska vi ta en heldag ute... vi ska jaga ny fågel, vi ska fylla varandras påskägg, vi ska spana på en tv, leta nya hjul till vagnarna i diskmaskinen.. ja sånt där kuligt.... 


tjingeling och glad påsk

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards