Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under juni 2015

Av Stamp-E - 24 juni 2015 21:26

hade med mig kärran till jubb idag för att jag dels på morgonen varit på biltema och köpt flytväst till store grabben (ska ut och fiska idag, på land, med stirrig mor) och så spolarvätska (som sist rann 4 liter igenom på typ någon dag, ja jag ska kolla slangarna) och nya fläktremmar (för jag är inte jätteförtjust i att det TJIRP TJIRP TJIRP så att alla glor, även om det är kul att alla glor) ... 


därefter var jag på Arons bildemontering och kirrade mig fyra nya däck (de gamla hade djupa sprickor och de blå-röda trådarna syntes fint igenom däcken, har ni inte sett såna så byter ni däck för ofta hahahahaha) han hade inte fyra i samma storlek så fram är de typ en centimeter mindre, väääärsta pimp my ride hehe.... 


i alla fall... åter på jubb, så tänkte jag att jag ska hämta posten hemma under dagen, och så jag ställer mig utanför affären en bit från jubb, en timmes parkering... därefter sprang jag fram och tillbaka en gång i timmen, inte bara ändrade pskivan utan jag flyttade bilen oxå (för det måste man) .. 


efter att ha hämtat posten, så körde jag samma procedur igen, jag hade handlat läsk så jag tog med mig kärran igen.. 


vid halv fyra så kom jag på det för sent, springer dit en halvtimme senare (och ja, de är sjuka hökar vid den affären, riiktigt sjuka p-lisor) och ser en lapp på rutan.. FUCK... men.. det var en reklamlapp (jävla idioter, var fan nära att skrika på tiggaren som sitter utanför affären bara för att avreagera mig)... så jag sätter den på sista timmen, för hade jag inte hunnit få posten hämtad så får buzum vakta post och jag hämta kärran... men nej, prick halv fem närmar jag mig bilen... och vad får jag se... 


 

en parkeringsbot.... 4 real..... och medans jag snabbt rabblar i huvudet hur jag ska överklaga den, så närmar jag mig den och tittar.. fel tid?... och ser... idiot-jag.. har satt p-skivan på halv fem istället för halv fyra.... alltså allvar... 


så istället för att slänga 60 spänn på parkering idag... så pyntar jag 400... (ja jag har gjort det redan, ingen mening med att sitta på sånt).... men jag kunde inte bli lack... jag skrattade bara så där sepe-hysteriskt rakt ut i luften... (undrar vad folk tänkte men fan bryr sig liksom, jag är ändå bäst)


så så är det... det är enda sättet de kan sätta böter på mig.. genom att jag tar den där stora jävla pålen och bara

SHUVAR DEN LÅÅÅÅNGT UPP I MIN EGEN GUMPALALLA..... 


jaja... whatever.... det är ju bara pengar haha... (det drabbar ingen fattig, internt skämt, hahahhahaha)


Av Stamp-E - 24 juni 2015 19:19

1127 kcal på 60 min

Av Stamp-E - 23 juni 2015 22:40

haha känner mig dö taggad igen... typ som nykär.. någon jävla nytändning i kroppen.... 


har skrivit en lista jag ska ha som ifyllnadsschema... ska ta detta på allvar igen.. 

sluta att vara sätta några siffror i almenackan.... detta är på riktigt.. 

detta är på allvar.. jag måste se det på riktigt... man dör av fetma... 

allvarligt talat... man dör av det... man dör.. hajar ni.... 

visst, man kan dö av många saker... men det är inte många saker som 

dödar dig på samma sätt... fucking blodpropp när man kanske är 45 bast... 

när jag dessutom ligger på topp tio listan över världens framgångsrikaste haha.... 

(o andra sidan så ska man ju dö när man ligger på topp hehe)


nä men skämt åsido... det är på allvar... jag ska fan ta detta på allvar igen... 

jag äter ju varje dag.. jag är mätt varje dag.. det är ju bara sjukande när man går loss... 

men min lördag är helig :) dock så var jag så taggad i lördags så det blev inte trycka-totalt-i-hela-huet-dag..... 

men jag käkade.. jag tvingade till och med mig själv att äta en påse chilisnacks mitt i natten bara för 

att jag visste det var många dagar till nästa lördag haha.... 


japp.. mitt schema ja.. än en gång... fram med blocket... ett block som bara ska vara till detta..

detta är inget i periferin, något med något annat.. .detta är bara detta.. inget annat... 

THIS IS THE SHIT.. ITS TIME FOR..... 


PROJEKT KICK ASS A.K.A WE HATE FAT!!! 


Japp så är det.... Mitt mål, och jag ska fan ha ett mål... det är att väga 100 kilo 12e januari 2017 när jag fyller 40... ja jag vet.. svårt att gissa..men det är sant.. jag är fucking från gudsåret... Elvis lämnade för att lämna plats åt en annan storhet, THERE CAN ONLY BE ONE!


och jag ska köra på halvt-kilo i veckan-tänket... tror det är smart... för då kan jag plussa när det går bra.. och har liksom en "buffert" de veckor det står stilla eller till och med går upp (för det vet jag att det gör ibland och det gör fucking ont)... 


så så länge jag ligger plus i bufferten, så är jag nöjd... efter första veckan, ligger jag 3 4/5 plus i bufferten... 

och det känns bra.. sen är alltid första veckan lättast rent viktmässigt.. så vi får se på fredag... 


tjingeling.... haj haj... 

Av Stamp-E - 23 juni 2015 19:55

Grillning. Tropikariet Helsingborg. Jägersro trav. Kakbuffe. Ullared. Röstånga marknad. Blå planeten Köpenhamn. Ales stenar. Malmöfestivalen. Sen är det möjligt att det blir en hemlig grej hehehe :D

Av Stamp-E - 23 juni 2015 08:48

köttade ja jävlar i går på gymmet... brände 1122 kcal på en timme... .körde kopiöst sinnessjukt.... 

och hela tiden kände jag i huvudet "hur kunde jag låta det bli så här?"


För 5 år sedan vägde jag 180 kilo.... 


för 2,5 år sedan vägde jag 87 kilo... 


för en vecka sedan vägde jag 138 kilo.... 


dafuq liksom..... dafuq.... visst jag har matproblem.. men jag är en beroende... jag har en missbrukarmentalitet.. 

men jag krökar inte för det... jag knarkar inte för det.... jag röker inte för det.... 


men äta.. jojo.. som ett fakking monster.... MEN NU ÄR DET STOPP!!!! (en dag i taget haha)... 


jag saknar den smalare mig... jag diggade det... visst... det är ok att va stor oxå.... men det är riktigt

najs att vara slank och smidig... och säger "man", jag, något annat, så ljuger "man", jag.... 


fight the fat! (får ju hitta på nya ordspråk nu när chetti snott alla hahahhahaha)

Av Stamp-E - 21 juni 2015 22:22

har varit en riktigt nice helg... riktigt göttig... har slängt upp lite bilder då och då.... 

så ska dra en snabb sammanfattning... 


fredag... köttig uteträning med min stora son som coach på cykel... 


(som en gammal klassiker haha) 



på kvällen chill med midsommartugg och sen stugan som tradition... "stugan" är ett koloniområde där vi tidigare har haft sommarstuga i väääldit många år och vi alla 9 barnen tillbringat varenda sommar.... 


lördag på tivolit/marknaden på ribban... riktigt nice... övermysigt.. spelade, käkade gott, handlade massa roligt

och bra grajor... på kvällen mys med vän här och lite spel och sen film.... 


idag så har K jobbat och vi har varit med morsan (farmor) och fixat på kyrkogården, handlat... sen har jag jobbat

för att tjäna in lite tid... (ja jag var där i torsdags kväll och jobbade oxå haha, livet som egenföretagare..) 

därefter så käkade vi en god middag och bara snackade skit och sen har det varit en lugn kväll... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards