Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under juni 2015

Av Stamp-E - 6 juni 2015 01:21

Hobbe drog sin sista suck och dog i våra armar under kvällen idag,

fruktansvärt att uppleva men samtidigt befriande. 


För att inte råka göra något misstag, så tog vi oss till djursjukhuset för att

få bekräftat att det verkligen var över (tack mor för att du ställde upp mitt i natten),

och vi fick bekräftat det vi redan visste, att vår kära hobbe, som blev ca 100 år, 

har sprungit vidare och leker nu med morfar och farfar. 


Vi åkte därefter ut till sommarstugeområdet där vi alla (i familjen) tillbringat somrarna

och begravde vår kära älskade hund. 


Vila i frid kära vän


 

Av Stamp-E - 5 juni 2015 08:58

 bara för att jag skriver varje fredag, så ska jag göra det... 


men jag har inte lust egentligen... och jag orkar inte bry mig heller just nu om träning

och mat bla blä blö.... vikten går uppåt... 136,8..  bara upp 3 hekton hahahhahahahahah... 


det är så jävla jobbigt med hobbe... så just nu vill jag bara jobba, vara med familjen och äta... och 

det är det jag gör... och det är ok.... så är det bara... fakk dig som säger annat... 


ikväll student... yeh.. or not... jo alltså det blir trevligt.. så är det bara.... 


trevlig helg på er ... mhm... jättetrevlig... 

Av Stamp-E - 4 juni 2015 22:25

han vill inte äta... 3e dagen nu som han inte vill äta.... sjukt.... 

han får sina mediciner.... och han verkar andas lite bättre.... 

men han är helt slut.... helt slut... och han äter inte... 

vi har provat allt.. o då menar vi allt.. det gick till och med så långt så vi värmde

pizza och la leverpastej på.... inget... precis så tog vi bacon och stoppade i hans mun... 

han spottade ut det.... han dricker vatten... men inget mer.... och det blir inte bra utan mat... 


när doktorn ringer imorgon så blir det inget kul samtal :(

Av Stamp-E - 4 juni 2015 00:43

har precis sett FLugparken...



sicket mög! en hel rulle som inte handlar om ett enda skit... alltså ärligt talat.... 

lite som den filmen med snorisarna som robbar några andra snorisar, oxå en svennefilm... 

förstår inte svensk "smalfilm".. dom suger ju röv.. och så ska folk vara såååå jävla fina och tycka

jo men den var ju fin ju, men egentligen så känner bara folk att va fan är detta för jävla skit...

Av Stamp-E - 1 juni 2015 13:42

Det behandlas som akut hjärtsvikt. Först två olika vätskedrivande o om det blir bättre (peppar peppar) så börjar vi med hjärtmedicin

Av Stamp-E - 1 juni 2015 09:52

tid hos veterinären 11.00 vill ändå göra en undersökning.. man vet aldrig.... 

Av Stamp-E - 1 juni 2015 00:38

Vi har sagt San Andreas... 



efter en stund så var vi så förbluffade över hur DÅLIGA specialeffekterna var, så jag var tvungen att twittra om det... då visar det sig att det tydligen samtidigt har släppts två stycken San Andreas, detta är San Andreas Quake, super-budget-rullen.... herregud ... alltså allvar.. porrfilmer har bättre manus och specialeffekter.... 


men men... vi har sett skiten... haha... nu är ju våra förväntningar inför den riktiga inte så höga, så den blir suuuuper.. hahaa... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards