Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under juli 2015

Av Stamp-E - 17 juli 2015 07:09

det går inte fort nog... vill bara ner ner ner.... är så jävla lack på mig själv att jag lät mig själv förfalla så som jag gjorde... "tjocka" till mig.. va fan är det liksom.. kom igen... så fyllt av själbedrägeri.... men det är sååå gott att bara skita i allt och bara äta allt man ser, ja det erkänner jag... jag är en sucker för att äta.... bara äta äta äta ätA ÄTA ÄTA ÄTA ÄTA ÄTA äta äta äta...... ja bara äta... och sen äter man lite till...... 


men men.. no pain no gain liksom... jag kan inte leva så.... det går inte... jag dödar mig själv.. mördar min kropp.... 

men fuck va segt det går på andra hållet.... fuck.... men men.. det är bara att kämpa på.... för man når dit till slut... så är det ju.... eller dit o dit.. jag vet inte var dit är... men jag vet vart det inte är.... jag skulle gissa att "dit" ligger någonstans på 100 pannor och ner till "skinny as hell" hehe... 


AAANNNYYYWAAAYYYYY ...... dagens vikt är 132,1 kilo.... så jag har förbrännt 0.8 kilo.... 

och på min plus-o-meter får jag då 3/5 vecka... så det är ändå ok.... 


japp japp... imorgon bär det av till Ullared... haha.. jag har inte varit där sedan juli 2002... då var där 4 kassor.... 

och jag hatade det för att folk var helt stirriga... har hört rykten om att stället har vuxit liiiiiite liiiiiite sen dess..... hehe.. har lagt budgeten på 10000 kr... får se om det räcker.... K är ju i shoppartagen.. och jag ska erkänna, jag tycker oxå det är kul att shoppa haha..... 


trevlig helg

Av Stamp-E - 15 juli 2015 13:19

1177 kcal på 60 minuter!!! DIE FAT DIE!!!

Av Stamp-E - 12 juli 2015 00:52

Antisocial



hmm... tja... vad ska man säga.... inte speciellt bra... inte superdålig heller... typ slötittarrulle.... 

folk blir smittade på ett loooool-igt sätt, och blir som typ zombies.... äh se den



Av Stamp-E - 11 juli 2015 22:24

Av Stamp-E - 11 juli 2015 00:02

Cirkeln



sjukt fet rulle, riktigt snöig... håller hela igenom... jävligt späännande.. grymt att man fixar en så schysst

speciell rulle i detta landet... alltså i denna genren... ja tung som fan..... överfet.... .spännande... 

geez.. den är 2,5 timmar.. och den håller full standard rakt igenom... så jävla cool... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards