Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under juli 2015

Av Stamp-E - 10 juli 2015 07:47

köttar vidare... sjukt att det är så mycket tuffare att bränna fett än att lägga på sig... 


anyway, ner 1,3 kilo.... på pluskontot 1 3/5


trevlig helg

Av Stamp-E - 7 juli 2015 20:18

Spelade även på lotter. Vann detta ytterst exklusiva choklad (ja va fan kallar du annars ett fucking jävla hundrakronorschoklad huh huh huh)

Men vi har chill. Vunnit i alla lopp utom ett, har första loppet i v5an. Dags för lopp 2.

Av Stamp-E - 5 juli 2015 22:59

Precis varit och badat, hela familjen, i klagshamn. Mycket trevligt även om det tog mig en stund att komma i haha

Av Stamp-E - 5 juli 2015 17:38

har satt ihop cykeln idag... det som skulle vara så jävla enkelt... har varit helt sinnessjukt... 


två pedaler skulle gå, och styre och sadel ställas, och den där fram-gaffle-grajen man kan ha

en låda på skulle på... herregud... alltså sinnessjukt... cykeln kostar 10k... 10 papp... tio tusen.. 

hade jag inte betalt i förväg (lite mindre men ändå) så hade jag sagt ni kan köra upp den långt

upp i ja ni vet var.... 


i alla fall.. efter att ha använt motorcykelhandskar för att händerna gick sönder av jobbandet 

med allt möjligt skit och lånat verktyg av hundra olika grannar.. så var bara pumpningen kvar... 


ja men f u.... pumpen sönder på okq8.... ok... tillbaka till statoil... pumpen sönder... 

då hela vägen till preem.... pumpjävlafakkinghorjevelen sönder där med.... för helvete.... 


nu köper jag en! (det är ju sån bil-pump fan... men fakk it... )


men jevlar va fet den är... punkteringsfria däck... alltså där är luft.. så jag har cyklat.. 

man flyger fram haha.... men det kommer bli ännu lättare när de är hårda.... 


och reklamen jag köpt sitter på båda sidor.. ja jag ska visa den sen när den är klar... 

väntar på lite mer saker jag beställt som ska po den.... 


saaar vi

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards