Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 15 augusti 2015

Av Stamp-E - 15 augusti 2015 23:46


första betyget haha.... andra... hahahah... tredje hahahahaha... 


ja dom har lyckats igen... obs, är du ett pk-sepe-mångo så sorry, du får väl gå och leta upp dina "fina" smalfilmer

och sitta och mysa till där du låtsas förstå vad dom egentligen ändå inte handlar om... hehe... (jag borde ju bli rescensent ffs)


skämt åsido... det är en film att skratta med.. att känna med. (för de har faktiskt lyckats få in tungt shit i den, folks lika rättighet, värdighet, etc sånt shit) men som i ettan så är det mycket svärande, slagsmål, knarkande, supande, 

ja allt sånt shit.... drogglorifierandet går högt im tellin ya... men till och med jag kan stänga av mitt "knark är inget att skoja om" och bara tycka filmen är jävligt ball (dessutom så visar de faktiskt ändå den rätta sidan, det är inte direkt atomklyvning man sysslar med efter man rögat po... ja en är jurist men whatever)... 


ähh det är ball rulle... med en poäng... se skiten med öppen syn och flabba lite... till och med om du inte ens gillade ettan,.... så kan du nog gilla denna... 


tjingeling

Av Stamp-E - 15 augusti 2015 18:38

Av Stamp-E - 15 augusti 2015 15:27

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards