Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 25 september 2015

Av Stamp-E - 25 september 2015 23:17

precis sett Unfriended



alltså shit.. jag är helt skakad.... helt tagen.... så enkelt gjord... men ändå.... så fantastiskt kuslig... 

och jag tror att det mest kusliga är för att skulle kunna hända oss alla... inte vissa grejer i filmen, 

hey, haha, det är en skräckis, men själva tanken, temat, handlingen.... alltså shit.... 


enkelt sagt... någon blandar sig i ett gruppsamtal... och vet allt.. kan allt.. har koll på allt.. ALLT!.. 

vet allt... ALLT!... alltså shit... fuck... ja den var kuslig... en riiiktigt hjärnknullare.. men inte slaktig... 

inte äcklig på det sättet.... men fy fan va den fuckar ditt huvud.... vänder vänner mot varandra... 

visar vad folk kan göra för att rädda sin röv... vad folk gör bakom din rygg... dina "vänner"..... 

hur oskyldigt är egentligen snacket.... det du skriver.. och tycker.... 


geez... wow... och jaja, jag vet, en del av er kommer hata på denna.... men hey... då kan ni inte sätta er

in i själva grejen.... om ni är i internetåldern... och använder internet mycket... och kommunicerar mycket.. 

och dessutom.. har en hel del hemligheter... hehe... welcome to my experience bitches..... 

Av Stamp-E - 25 september 2015 06:34

som jag sa (och hoppades på haha) så bröt jag mitt Thor-firande och körde på i 

den vanliga takten.


resultatet kom direkt. Jag lyckades dumpa väck 3,4 kilo av skiten som lagts på... 

säkert en del vatten men vikt är vikt haha... plus nytt på bufferten..... 


fortfarande över vad det var för 2 veckor sedan, men nu kör vi.... 


mitt mål just nu ligger i att kunna köra mina två leksaker... den ena, one-wheelen, har legat på kontoret

i jag vet inte hur länge och den andra, min air-board, hooverboard (nä inte hitte-po-lexus) eller 

mini-segway (kärt barn har många namn) är på väg hem, och jag är för tung för dem bägge... 

att ha leksaker för så många lusentappar och inte kunna använda dem känns lite surt.... 


trevlig helg

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards