Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 26 september 2015

äntligen fick vi se "den riktiga"...

Av Stamp-E - 26 september 2015 22:08

vi råkade ju se den som vi trodde var den riktiga för några månader sedan, 

San Andreas Quake.... 



men det är ju inte "den riktiga", det är en kalkonrulle.... 


äntligen har vi sett den med 2 miljoner dollar i budget... eller miljarder... whatever.... 



och visst.. den var snöig... visst mycket effekter.. men absolut absolut inget nytt.. inget unikt.... 

den är snarare en kopia av den där andra katastroffilmen som kom för några år sedan som jag tyvärr inte

kommer på något namn på.... men .... ja... den är inget speciellt.... 


och när de sen smyger in något så nedrigt som ett så b-igt skämt, de akut-fallskärmslandar på en baseballarena det skilda paret och mannen vänder sig och säger "it was long time ago since i reached second base with you" så vände sig ostbollarna kraftigt i munnen.... 


och när dessutom de vecklar ut den amerikanska flaggan i slutet när miljoner och åter miljoner människor har dött och ALLTING är raserat och de bara tittar på den, hmmm-ar högt och säger "lets rebuild" så kände jag att DÄR fuckade ni bort x antal miljoner i budget era fakking självgoda madderfakkers mohahhahahahahahaahhaha


men den är helt ok.. den får 4 toast.... 

 
 
Sofia

Sofia

28 september 2015 14:26

Denna ska ja nog se men tror inte det är min typ av film :D

Tack för tipset :) Har faktiskt fått det tipset av en kompis med som jobbar där men hade förträngt det :D

Ja det snurrar allt på, ganska långsamt men känns bra nu i början tills ja fått rutin på allt. Pga tullverket o all krångel dom ställt till med så har ja inte vågat börja beställa saker igen tills förrän två veckor sedan. Men nu ska ja snart vara igång igen med nya saker :D

http://bian.bloggplatsen.se

Stamp-E

28 september 2015 21:33

nä jag gillar inte action så mycket heller men denna va snöig... katastroffilmer/apokalypsen gillar jag, då vi är på väg dit...

hehe...

gött gött...

 
Sofia

Sofia

28 september 2015 14:26

När du sätter betyg på filer, kör du fem toast som mest då? Eller är det tio? :)

Kramis
Sofia

http://bian.bloggplatsen.se

Stamp-E

28 september 2015 21:32

hehe det finns bara 4 toast eller flickskrik haha..

kram på dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 24 mars 21:46

Av Stamp-E - Lördag 23 mars 23:52

    haha såg denna av en slump på Youtube Shorts och insåg att vi inte sett den men att den verkade ball, gav den en chans, och den var helt ok.    En rolig charmig och underhållande komedi med goa twistar, den påminner lite om Click och l...

Av Stamp-E - Lördag 16 mars 22:53

  ALLTSÅ FFS!!! PÅ RIKTIGT... 7,4 på imdb... HUUUUUR??? VA????? och nu när jag kollar i efterhand så ser jag att det endast är 83 pers som röstat så det måste vara riggat...    jaja va ska man säga... storyn var ok men den blev så sugigt d...

Av Stamp-E - Söndag 10 mars 19:55

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards