Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under december 2015

Av Stamp-E - 18 december 2015 06:29

fick något riktigt pms-frispel i tisdags och var bara tvungen att ha något... att äta... 


så jag åt lite grann.... och boom..


onsdag åt jag en del... 


torsdagen var det niagara-fallet in i munnen... 


nu idag så visar vågen upp 3,1 kilo... en del vätska... för mycket fett... 


men men.. så är det... och nu kommer jul.. och nyår... oh boy... 


blir mycket brännande sen haha... 


jaja jag bränner nu med... strax till gymmet.... dock mycket jobbigare när man fuskat... 

men inget att göra..  bara pumpa.... 


tjingeling och trevlig helg

Av Stamp-E - 16 december 2015 21:14

Pwo nr 1 (ska vara sjuuuuk)

Pwo nr 2

Pwo nr 3

Raketenergidricka

Bonus 1 tischa

Bonus 2 barre

Bonus 3 skal till luren

Bonus nr 4 shaker

Bonus nr 5 monsterbebbe

Av Stamp-E - 15 december 2015 12:50

 


hör av er om vi ska snacka business... 


ja det är dom feta, som tar över 120 pannor japp... 


här rä produkten i action om ni vill se den.. 


och japp, jag har en själv, så givetvis får ni prova innan :)


tjingeling



 



Av Stamp-E - 13 december 2015 00:46


geez va vi väntat länge på denna.... äntligen här.... 


den var helt ok... lite rälig... lite klassisk historia... men nog lite för hypad... 

men klassisk Toro-rulle... snygg scenografi.... bra presentationer av karaktärerna som gör

att man känner på ett annat sätt... inget överdrivet äckligt eller spökande, men inte snålande

på det snygga när det väl sker något... en story som funkade helt ok.... 


jupp jupp... 

Av Stamp-E - 12 december 2015 20:39

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards