Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 18 januari 2016

Av Stamp-E - 18 januari 2016 23:50

Tror det är min första tävling någonsin jag utlyst under dessa 8 cirka år jag bloggat... 


anyway... första och enda priset i potten är ett presentkort på 500 kronor 

www.malmoteknik.se 


Uppgiften är enkel om man kan rita/teckna/måla och har fantasi... 

det svåra är att There can only be one... 


Jag vill ha en bild/whatever på namnet THOR... något jag kan tatuera...

storleken är inte jätteviktig, då jag kan förminska eller förstora... 

men att hålla sig inom storleken A4 är en bra riktlinje... 

sen är det fritt fram... på datorn, med pensel, tusch, krita, 

airbrush, spray, blod, you name it... jag vill ha The ShizzNittzz.... 


om jag får komma med önskemål,... så ser jag framför mig 

Thors hammare som bokstaven T och sen bokstäverna i 

typ keltisk stil, liksom vikinga-stil typ.... 


När du har ditt förslag färdigt, så kontaktar du mig, så får du min mail, 

och så mailar du den till mig... jag samlar ett gäng, och så är vi några 

stycken som kommer att vara jury... den bästa som vi tycker kommer

att bli den fetaste tatueringen kommer att koras som vinnare

här på bloggen och får sitt presentkort på 500 kr till att handla

vad man vill på www.malmoteknik.se 


Good luck, hoppas många vill vara med och tycker det är kul.

Av Stamp-E - 18 januari 2016 23:48

Precis sett Looper



överfet för fan... hur har man kunnat missa den? Hur kan den inte fått mer publicitet?

Flera feta skådisar med i den ju för fan.... riktigt bra action.. sjuuukt snöigt manus.. 

en helt galen skruvad story som ändå är logisk om man tror på sånt.... 


gillar dessa djupa skruvade rullar där man får låta hjärnan jobba lite... 


jaja full pott för hilvede

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards