Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 5 februari 2016

Av Stamp-E - 5 februari 2016 19:11

Av Stamp-E - 5 februari 2016 08:03

hey... life as an addict hehe....


nä men jag höll typ nästan hela måndagen... och typ så varje dag typ.... på dagen... 


men kvällarna... tja... hmmm.. ja... vi får se nästa vecka.... 


nu åter till roligare saker... vi är ju jätteutväxta... vi har fyllt 90 kvm till brädden och därefter..

vi har till och med massa grejer ouppackade bara för att vi inte har någonstans att ställa dem.. än... 

2 hyllor är på väg från danmark... 2 hyllor till... som vi egentligen inte har plats till men vi får lösa det... 


har börjat kolla in lokaler på allvar och har förhandlingar på gång lite överallt... 

minimum för oss ligger på ca 300-400 kvm... så det handlar om kvadratmeterpris, 

kallhyror, uppvärmning, vilket skick, underhåll före inflytt etc... 

men vi siktar på kontraktsskrivning innan februari slut och inflytt kanske

i april typ... och så kör vi dubbla lokaler i 2-3 månader för att slippa stress... 


jag menar... hur kul är det att ha bra finanser och inte kunna handla in för vi inte

kan expandera mer? vi har just nu ca. 5000 artiklar i lager men vi vill ju bli hur

stora som helst, ta in fler anställda snarast, kanske kunna ha semester för första gången

på jag vet inte hur länge hehe... (vi har sagt 1 vecka i år så vi får se om det blir så...)..


japp japp.. nä men det är kul... det är fan kul... jag saknar inte mitt förra jobb en enda dag... 

0ch det rullar på bra... det blev ett bra år sist... och det ser inte ut att bli sämre nu.... 

vill inte rabbla siffror... eller det vill jag men jag gör det inte haha... 

men det ser ok ut just nu... men ehandeln är en tuff bransch... mycket hård konkurrens.... 


vi köttar po... 


tjingeling... trevlig helg

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards