Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 9 februari 2016

Av Stamp-E - 9 februari 2016 22:46

Av Stamp-E - 9 februari 2016 20:50

Av Stamp-E - 9 februari 2016 08:17

det började i söndags... E och K var kassa, spydde etc.. jag tog hand om shittet... mot kvällen började jag bli lite kass... igår blev det lite värre, inte spytt, men the other way..... 


men i natt... alltså herregud... det är som att titikakasjön vill out of the anuz.... 

var 15e minut, högst, niagarafallet deluxe.... alltså sinnes.... var 15e minut... 

hela natten.... vid 05 så slängde jag ut allting ur medicinskåpet och letade upp Dimor... 

tog två... har inte hjälpt ett skit.... tog precis igen.... och ska ta efter varje niagarafall

tills det har stoppat.... 


men geez.. känner ju att man blir helt drainad på energi.... geez... 


och vi har ju bara en toa på jubb.. så jag hoppas inte dom andra blir kassa.. 

o andra sidan.. va fan... haha.. springa o skita kan vi göra på jubbe-tid, så det

är bara att jobba hahhahahhaha... 


japp japp... 



Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards