Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under maj 2016

Av Stamp-E - 6 maj 2016 23:05

fan.. måste skaffa en anonym blogg... inte för att jag inte står för vad jag tycker och tänker oavsett vad det är.. 

men för att internetninjas har en förmåga att vända och vrida på saker och ting.... 


jaja whatever... haha.. jag har raderat allt.. jag ska ta och diskutera detta med vänner när jag träffar folk live istället... mycket lättare... mycket mer civiliserat.. ingen som ska börja spela häftig och säga ditten och datten... bla bla bla .... 



men jag kan säga att det som får mig att koka är något som heter: Taharrush‬ Gamea ....


kör en sökning på youtube och fylls av äckel.... ska vi spela in en Fredagen den 6:e: Stamp-E goes Machetas


trevlig helg alla... ta hand om era medmänniskor..... oavsett om ni känner dem eller ej.... fan... 

låt folk få tycka och tänka vad de vill... fan va alla ska blanda sig i allting... jag är så jävla glad jag inte

har facebook.. jag hör min fru berätta vad den och den skriver, den och den kommenterar, den blandar sig där

och där... alltså shit... jag hade flippat ut.... 


Av Stamp-E - 4 maj 2016 11:58

Av Stamp-E - 3 maj 2016 08:57

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards