Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under februari 2017

Av Stamp-E - 11 februari 2017 13:13

Av Stamp-E - 9 februari 2017 19:12

Av Stamp-E - 5 februari 2017 02:06

matat ankor... 


sen ultra-behandlingen på Sparadiset... 


fotbad, fotmassage, helkroppsmassage, ansiktsmassage, huvudmassage, peeling, 

massa ansiktsgrajor mm mm mmmmmm


sen chill och en riktigt snöig rulle


MISS PEREGRINES HEM FÖR BESYNNERLIGA BARN



jaja SÅ. JÄVLA. FET!!!


alltså helt jävla underbar... 2 timmar och 20 minuter totalt fängslande rulle.. 

äventyr.. spänning... kusligt... you name it.. t.o.m lite lite romantik haha... 


nä den kan man bara rekommendera ffs... 

Av Stamp-E - 1 februari 2017 08:19

fan länge sedan jag gjorde en uppdatering om företaget ju... 


vi blir fyra personer på heltid från och med idag.... 


välkommen till mtk-familjen Mårten :)


januari månad är slut, och när den summeras så blev omsättningen på 

strax under 1,2 miljoner vilket är sinnessjukt bra, det är (palle kan all

statistik bäst men jag gissar) vår andra bästa (eller tredje) månad

sen vi startade så vi ser med glädje vad 2017 kan sluta på... 


vi har ju ny redovisningsbyrå som får städa upp 2016 då vårt redovisningsombud

bara fallerade totalt och sket i allt, och vi kommer dessutom få driva ett polisiärt

ärende för att få tillbaka våra papper...  för att inte snacka om alla extra kostnader, 

tror inte vi kommer under hundra tusen kronor vad han kostat oss, förmodligen mer, 

så det är helt galet, plus bad credit hos myndigheter för alla förseningar och allt

annat han inte lämnat in, sjukt pinsamt, ni som känner mig vet hur noggrann jag

är med papper och allt sånt... 


men det ska bli kul när vi kan få en summering av 2016,.. vad den slutade på... 


jupp jupp nä jag har inte tid att sitta och skriva mer här nu.... ska ut med vovven, lämna 

oden på dagis (förskola hähä) och sen dra o jubba... 


tjingeling... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards