Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under mars 2018

Av Stamp-E - 6 mars 2018 21:00

Av Stamp-E - 4 mars 2018 00:08

Veronica



alltså på riktigt.. spanien? you fucked up... "spaniens svar på The conjuring"... nä nä nä nä NÄ... fy .. nä.. våga inte nämna denna film i närheten ens av the conjuring... alltså.. fy på er.... detta var inte en bra film... den kunde ha varit helt ok.. men nej.. det funkar inte... nej.. .nej den håller inte.. en riktigt sugig story... en ganska dumförklarande story.... för transparant.. det funkar inte... du kan inte ta massa olika gamla shitgrejer och smälla ihop till något misch-masch-manus och sen kalla det århundradets wow-rulle... hell to the no... alltså visst, är jag 12 bast och luktar kiss och ser min första skräckrulle så kanske jag hade kunnat hålla mig precis vaken.. men nej... fy på er för att dumförklara tittaren... men se skiten sjävla... nu har jag iofs mega-down-hypat den för er... så då kanske den är typ halvt ok.. fast nä... nä... 

Av Stamp-E - 3 mars 2018 19:55

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards