Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under mars 2019

Av Stamp-E - 23 mars 2019 23:28


alltså ... 4 real... känner mig fett blåst.. dels av någon jag känner som verkligen rekommenderade denna filmen som en av de fetaste han någonsin sett.. (fuck you Pappa Lack)... och sen blåst av IMDB.. (fuck you IMDB)... 


o andra sidan.. vad förväntade jag mig.. Lars Von Trier... fuckup av fuckups... de mest störda filmernas skapare... och då menar jag inte störda filmer som i såna störda filmer som jag älskar... oh nä... utan störda filmer som i att "De filmer som endast låtsas uppskattas av smalfilmsentusiaster som egentligen inte fattar ett skit och inte gillar filmen egentligen men känner att de måste låtsas tycka om den"... utan såna mongoidioter så hade såna jävla mögfilmer inte kunnat göras mer och SNO 150! minuter av folks liv... 


alltså... missförstå mig rätt.. cinematiskt... klippning... inspelningsstilar... skådespel... är magnifika... och jag förstår tanken bakom... men det hjälper inte.. du kan inte göra en film helt övermongo och sen avsluta den ännu mer mongo och komma undan med det... 


även om jag inte gillar att filmskapare dumförklarar tittaren så ska du heller inte helgonförklara tittaren och så skapa en film som de där smalfilmsfjånarna låtsas förstå och uppskatta men som inte en enda jävel hajar ett skit av mer än just det som man tror är poängen men sen ändå inte... och nej, det skapar inte en förbättrande aura kring filmen.. (förutom just hos dem som låtsas)... utan den skapar irritation.. 


men jag får skylla mig själv... för jag har sett allt jävla mög som Trier-tomten gjort förut.. och det är inte mycket som faller mig i smaken.. så varför skulle det vara annorlunda denna gång... 


nä, jag vill inte ens avsluta med "se den själv" utan skippa skiten, för om du sen ska komma och dra dina historier om hur mycket du uppskattade filmen och förstod den, så vet ju både du och jag sanningen eller hur... 


cheerios

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards