Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Stamp-E - 17 juni 2009 23:49

jesus kors amalia... vilken dag det varit.. jag orkar faktiskt inte ens skriva allt här...


kommer dra det lite kortfattat.... dom har stuckit mig så gudarna inte ens sett något liknande.... dom hittade ingenting.... så jag missade en antibiotika-kur, sen en till.... under tiden för den tredje, så gav dom upp stickandet... då hade dom totalt slaktat mig... på bilden som kommer i slutet av inlägget visar det vad det fick bli istället... kirurger fick lägga in ett rör rakt in i en stor åder och ner i lungan en bit... ja fråga mig inte mer..... den ska dom ta o köra allt i.. väntar bara på besked från röntgen att allt är som det ska o så får jag äntligen fortsätta på antibiotikan.....


jag ska svälja kameran i morgon bitti... japp, jag oroar mig... men jag vet att jag kommer ingen vart om jag inte gör det...s å det är bara o svälja o se glad ut.... :) (hör på det töser... hahahhahahahaah)


just det.... nazist-över-läkar-svin-huuuuur-ungen här.... looool..... tvingade mig att byta avdelning för att jag är rökare..... o jag har lyckats hamna i ett rum med mr koko-bello.... jag skojar inte.... han är helt fucked snubben....  jag misstänker att han är en gammal söndersupen alkis helt utan hjärna när man lyssnar på han...... du vet allt snack... byt mina kalsonger dom är våta fastän dom är bytta precis..... ropar på någon sonja.. yrar hela tiden.... kallar mig syster syster... ja han är helt skadad... helt sönder-söpen.... ..... fan synd om han.. men jag ska inte behöva ta den skiten när jag är så här.... så håller han på ett tag till så kommer jag fan se till så att dom huttar ut honom elle rnågot.... shit.... det är fan infektionen, inte psyk-ålderdomshemmet- eller alkoholen.....


jodå... dags för antibiotika.. röntgen gick bra.. får se när jag uppdaterar nästa gång... hej så länge från infektionens nåldyna

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards