Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under november 2019

Av Stamp-E - 29 november 2019 00:13

alltså shit.. det blir en kväll att minnas... vilka känslosvallningar från känslan av total oövervinnerlighet till totalt jävla mörker och dysterhet till mästarkänslan igen etc etc.. 


1-0 i andra minuten... sen blir det 1-1,,, fakking 1-2.. dysterhet... sen 2-2... känslan känns ok... 

sen 3-2.. FAKKING YES YES YES... 3-3.. oh god det är över... 4-3 på övertid.. EXTAS... 


magiskt... så sjukt jävla fett det ska bli mot äckliga äckliga fck om 2 veckor... 


var tvungna att dra efter matchen... väntade en god stund.. men när inte mackan kommit ut igen till 23:20 och det är black friday imorgon (nu) så var det bara att dra.... skit i det.. inte sista matchen för mig med honom ändå... 


               

Av Stamp-E - 26 november 2019 20:39

O ska säga att det var riktigt dåligt i år. Rent ut sagt äckligt. Pinsamt. Skandal. Nä usch.

Av Stamp-E - 23 november 2019 23:26

mycket god mat på elysee, käkade fondue, svingott idag, åt hela 8 köttbitar, men typ 2 baljor pommes och en liter sås hahahahahhahaha ja va fan, det är det som är puligt med fondue, det är pommes med sås.... 


Efter det så var det äntligen dags för Fatboy Slim på Moriskan. Förband/DJ var Carl Schiller, snöigt set, lagom mellow men ändå soft, ja det var nice. 


Så var det dags för FatBoy Slim. Har sett fram emot detta i evigheter sen jag köpte biljetterna. Han böjar grymt fett, jaja fetaste tänker jag, men sen bara dör det, för det visar sig att det inte är någon konsert, det är något jävla dj-set han kör. 


Visst, det var fett i den bemärkelsen, riktigt tungt rejvigt, men, när man är inställd på en konsert där man ska få höra alla hans snöiga låtar, och nada av det, så tappar man sugen. Sen när det är fullt med fulla mongon som knuffas och sånt så jag höll på att skalla flera stycken, då blev det för bra. Vi ställde oss på läktaren, men tappade sugen (ja lite spelade oxå in att min mamma är på akuten just nu med andningsproblem) men jag var inte inställd på rave, jag var inställd på konsert.


Så till och med innan det var slut så drog vi, vi sket på det. Jaja sånt är livet.


Slänger upp alla bilder och en liten inspelad snutt


                                             


Av Stamp-E - 22 november 2019 22:10

bra service. mycket god mat. mycket kasst gottebord. men det viktigaste är maten, och den var mycket god, alltså svingod rent ut sagt. bulla trästolar men o andra sidan så har vi inte ro att sitta länge ändå. Bästa julbordet på många år.


blåljus på väg in, blåljus på väg ut, så fakking jevla glad att ha lämnat den fakking jevla pissestaden, alltså på riktigt, den är över, passe, mycket tråkigt, mitt malmö som jag alltid värnat om, nu i ruiner, övertaget av maffia och pack.


                 


Av Stamp-E - 16 november 2019 23:49


alltså.. detta är ju en spinoff... och den håller inte riktigt.. eller.. tja... jo storyn håller.. jo det gör den... själva story sett objektivt var helt ok... men... den var lite för förutsägbar, vilket gör att överraskningsmomenten, dom som ger mig mina flickskrik, alltså bra jumpscares, dom uteblev, en enda egentligen på hela rullen, så det drar ju ner betyget. En sån här film ser jag för att känna dödsångest och inget annat... 

Av Stamp-E - 16 november 2019 21:20


heeelt underbar, riktigt riktigt bra, mysig familjerulle, jag katja och thor såg rullen, så sick bra, sån feel-good-rulle, 

jupp jupp bara att rekommendera

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards