Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under juni 2014

Av Stamp-E - 30 juni 2014 08:59

haha.. lite så är det... eller inte... 


har genomlidit helvetets kval i natt... 


sovit högst 5 minuter i stöten... 


badat i svett.... 

JÄVLA SOCKER!"!!!


Men nu är det po det igen... 


nock med fuskande... jag skyller på förkylningen för att jag började, 

och min beroendesjukdom för att det totalt eskalerade, jag har ätit så sjukt

sedan förra torsdagen så ni kan inte ana... ni kan verkligen inte ana.... 


men men... det är jag själv som måste bryta det... och det gör jag NU!


så, nästa gång blir det gott på lördag.... 

Av Stamp-E - 27 juni 2014 08:39

vikt 112,3 kilo... 


upp 3,5 kilo på en vecka... 


jag har inget att säga egentligen... (eller det har jag alltid men "man" säger ju så)


har inte tränat på två veckor.... ja jag har alltså varit förkyld, fortfarande lite snörvlig och hostig, så det är inte att jag skitit i det, jag älskar att träna... 


och förra torsdagen så lostade jag det ... och det real good... så nu i 8 dagar i sträck så har jag bara svullat loss... 

alltså totalt... som i natt.. haha.. var i lokalen och jobbade.... så där blev det choklad, chilinötter och två rör med ostbågar.... sen på vägen hem 23.30 så blev jag ju "tvungen" att köra inom statoil och köpa ben o jerrys.... så i natt mellan 00-00.30 så tryckte jag en ben o jerrys i huet.... 


jaja.. det är inget att säga.. nya tag... måndag väl som mor säger haha... 


jag tänkte jag skulle börja träna idag igen... så då brukar det styra upp sig själv... 


jupp jupp... trevlig helg

Av Stamp-E - 25 juni 2014 23:54

Vi har precis sett Gravity... 



alltså den var ok snöig o så.. men inte så monster-fet... snarare lite dryg.. jag har lite svårt för filmer som utspelar sig så på samma plats och med en ensam skådis..... 


men jag får väl se om den utsövd haha.. 

Av Stamp-E - 25 juni 2014 15:20

Luktar starkt åt köp av biljetter.. detta summerar för fan hela min gymnasietid med party party everyfuckingday...


 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards