Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under augusti 2020

Av Stamp-E - 30 augusti 2020 00:50


tja vad ska man säga. mitt största problem var att jag nickade till då och då genom hela rullen, men tja, vill inte avslöja för mycket, men det är kosmonauter som kommer åter från rymden med en besökare.... 

Av Stamp-E - 23 augusti 2020 22:18


alltså jag är oootroligt svårflörtad när det gäller action, rent generellt så är det mesta action mög rent ut sagt, jag pallar inte med hjärndöd action a la Fast and the bajsios och såna skitfilmer, fakk dät, men sån här action, alltså finfin action där du även får vara med med huet, som har en riktigt soft story och som är sjukt spännande, jaja dom är riiiktigt feta.... 


denna rullen handlar om en drog som får dig att bli... nä jag ska inte avslöja jack shit... men ni måste se den.. och ni kommer att digga den.. aide malaka jag svär mannen piska mattorna :D

Av Stamp-E - 22 augusti 2020 23:34


Hur långt skulle du kunna gå för att vinna en miljon dollar? Det är det genomgående temat i filmen. Och holy fakk vad "man" är kapabel för att göra det. Tänker inte avslöja något men den är mycket spännande och magstark, men det är ingen slaktfilm, man får liksom inte se direkt det de gör även om man får det på ett sätt, ni kommer att förstå, men gillar man psykologiska filmer så är denna en riktig höjdare, mycket mycket trevlig och gastkramande film som håller en på halster ända tills slutet.

Av Stamp-E - 21 augusti 2020 21:13

Av Stamp-E - 21 augusti 2020 18:47


Av Stamp-E - 18 augusti 2020 19:34

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards