Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under juli 2020

Av Stamp-E - 30 juli 2020 23:05

hallå där.


Jag vet att jag inte gör jättemycket inlägg på bloggen, men jag är desto mer aktiv på Youtube, skulle gissa att jag lägger upp nästan en video om dagen nuförtiden, så jag hoppas ni prenumererar och följer mig där.


Visst, jag kan lägga upp alla youtube-videos här med, vill ni det? Då får ni säga det så gör jag givetvis det.


Men annars så bara prenumererar ni på mig här


https://www.youtube.com/user/WPTNEXT


och så sätter ni på notifikationer så får ni en påminnelse varje gång en ny video kommer upp.


Nu när vi åker på semester så är vår tanke att göra en familjevlogg om dagen, så då är det ju kul om ni följer oss ju.


ha de gött.


Mvh Stamp-E

Av Stamp-E - 26 juli 2020 01:20


jaja snöig rulle... futuristisk steampunk-rulle med soft manus om en postapokalyptisk tid..... jaja den var fet... riktigt snygg gjord... riktigt bra filmmusik i stil med terminator 2 och sagan om ringen (iofs peter jackson som regisserat så inte så konstigt)... japp men bra rulle... 

Av Stamp-E - 23 juli 2020 18:10

Blev en Beretta Onyx (ungefär som bilden)

Var så exalterad så jag glömde fota haha

Så först måste man invänta ett inbetalningskort som gäller ansökan. Sen pynta direkt, sen vänta 6 veckor och sen hämta bössan. Har även köpt ett riktigt fett vapenskåp.

Av Stamp-E - 19 juli 2020 11:01

ungarna hade själva tjatat in sig till att sova hos Ingela och Rickard (tack oavsett så klart) men det finns inte mycket att göra ändå... 


men det blev ändå bra som fan..  


Först käkade vi founde på Elysee, sen spelade vi minigolf och käkade glass i folkets park, och sen satt vi och spelade kort i några timmar hemma hos oss.. 


mycket trevligt och lyckat.... 


nu räknar vi bara ner dagarna tills vi ska på vår första riktiga semester på 7 eller 8 år, minns inte haha, men men man kan aldrig veta förrän vi kommit iväg, 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards