Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under maj 2017

Av Stamp-E - 28 maj 2017 00:30

Fick hjälp av dessa grabbarna

Av Stamp-E - 26 maj 2017 19:40

www.malmoteknik.se

Fler modeller inkommer dagligen

Av Stamp-E - 22 maj 2017 20:47

har ju inte bloggat om vad jag gjorde med lil-bro och chrille i lördags.. 


vi började med grilla och häng på företaget, grymma värdshuspommes och flera dippor

samt gjorde smores, ja det var chill, snackade massa skit och sånt.. 


sen blev det två timmar med Prison Island


https://www.prisonislandmalmo.se/


alltså FY FAN va roligt.. kan verkligen verkligen rekommendera det... alltså så ball... 


minimum-antal är tre... någon till skulle man kunna klämma in men det är bättre att

man är två lag istället... man utmanar alla andra som är där, finns score-boards överallt.. 

spännande rum, roliga rum, kluriga rum, terror-rum.. ja fy fan va vi skrattade.. vi skrattade

så vi höll på att pissa ner oss.. men vi terrade ju oxå som fan.. vi skojade, när man kröp i olika gångar

så skrek vi så fort vi skulle runt ett hörn, vi tog varandra på kuken och röven så fort vi kom åt, 

vi juckade på varandra, vi terrade och kastade grejer på varandra, snackade massa skit hela tiden

men samtidigt var vi seriösa och verkligen gav oss fan på att klara rummen, vi köttade och klurade

och team-workade tillsammans trots grabbigheten... ja nä det var svinroligt.. 


det kostar cirka 900 kr för 3 man i 2 timmar och det är helt ok, det är verkligen värt varenda krona, 

mina knän ser ut som att jag har haft vild doggy-sex på en heltäckningsmatta men det är det värt haha, 

jag har ett blåmärke som sydamerika på ena underarmen efter att helt överhypad skrikit UT UT UT och så såg

jag inte väggkröken som stack fram och sprang för fullt in i den, .. nä jag fotade inget där inne helt enkelt därför

man är så jävla hypad hela tiden, det är verkligen fullt ös och roligt... alla som är där, alla andra lag, alla är helt

hypade och har roligt, ja fan svinball... 


yes yes, nu planerar vi för nästa grabb-träff, luktar 4-hjulings-safari, siktar på 4-timmars-rundan... 

och vill någon haka på något så säg till så ska vi se om det funkar.. obs bara för rasistiska sexistiska svin MOHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAAHHAAHAHAHAHAH 

Av Stamp-E - 21 maj 2017 22:39

Fist Fight.. 



alltså.. den var bra gjord... bra skådisar.. bra manus.. den höll ihop.. men det är inte riktigt min typ av film... tyvärr... men om jag ska se det objektivt så är det en riktigt soft schysst rulle... men då det inte är min genre så ska jag inte uttala mig mer.... jag kan rekommendera den till er som gillar såna här rullar... typ... det saknades en holk hahahahha

Av Stamp-E - 18 maj 2017 22:04

Av Stamp-E - 18 maj 2017 21:48

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards