Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under februari 2011

Av Stamp-E - 28 februari 2011 08:53

ja det var en lång helg kändes det som.. skönt faktiskt.. inte så drygt att gå till jobbet då... är det oftast ändå inte... men ibland kan det suga på måndagar om helgen bara flugit förbi....


fredag.... var o spelade Lindeborg Open.... poker-turnering 22 spelare.. 300 + 50 i inköp... stor-spelade, men finns inte korten och rätt ögonblick där så håller det tyvärr inte hela vägen... blev trea... efter att vi gjort en bubbla så blev det en tusenlapp.. nåja.. helt ok ändå... bättre lite plus än minus....


lördag... E kalas på andys... full action.... delar med mig av lite bilder...


  

0-4 år stod det på skylten utanför... hmmmmm..... :D


  

vem är bebisen egentligen.... haha... ja alltså inte VEM det är, för det vet jag, det är minsta kusinen J, men om man tittar på fokuseringen på kameran... hehe...


        


mat o glass... det fortlöpte bra.... vi fyllde rummet till bristnings-gränsen.....


grabben fick en hel ikea-kasse överbelamrad med presenter... han hälsar alla o tackar ännu en gång.... va möd grajor....


på kvällen blev det chill med p o p o j o j...... hehe rena rövar-språket... haha....


söndag.... kommer upp... hittar en liggande halv-död....


  


han måste haft en hård natt haha....


farmor o mormor o mormors snubbe ska komma på middag....


dagen börjar så där.... e-man skulle få frukost på sängen o presenter o sånt.... k fixade det.. men dom fick inte liv i mig.... märkligt.... men men.. så jag kom inte upp förrän halv ett.. lite drygt var det ett tag då med sura miner o sånt. men men....


sen dök dom upp.. vi åt o mumsade o frossade... hade gjort tacos... pita-bröd, tunn-bröd, dubbla laddningar stora nachos-tallrikar med flera lager ost... ja allt fanns det.. o glass-båtar till efterrätt... shit manhattan... mmmmm..... det fick bli den enda maten på hela söndagen haha... ja ett äpple på natten men annars blev det inte mer....


på kvällen fortsatte det med tv o Big Brother (ingen höjdare alls i år) och serien som jag längtat efter en hel vecka THE WALKING DEAD.... motherfucker vilken tv-serie alltså.. det är helt otroligt... jag börjar återfå hopp om mänskligheten.. jag trodde tv hade lagt ner allt vad det handlar om bra manus, bra skådisar, kulisser, allt när det handlar om tv-produktioner... detta avsnittet gav samma känsla... det känns som att se en fantastisk film.. o det är bara avsnitt två... wow... tyvärr bara 1 timme denna gången.... ville inte att det skulle ta slut... mmmm.. wow vilken serie....


yes yes... måndag igen.. trevlig vecka.. saaar vi



Av Stamp-E - 25 februari 2011 08:46

ställer mig på fredagsinvägningen.... vågen stannar på 157,3 kilo???? jag väger mig om o om igen.. jo fan.. det stämmer... 157.3 kilo... DET ÄR UPP SEX HEKTO????????????????????????????????????????????????????????????


WTF.. VAD I HELVETE???????


hur fucking är det möjligt... visst, man kan ha "dåliga" veckor o inte gå ner så mycket... men upp????? hur är det fysiologiskt möjligt???? det ska inte kunna hända... det ska inte kunna gå... men ändå.. jo fan... det stämmer.... jag har fan ta mig gått upp i vikt...haha... det är fan skratt-retande....


jag har fucking slitit som ett djur denna veckan.... jag har varit så sjukt förkyld så ni anar inte... ändå slitit mig iväg till jubb... ändå hållt mig till mina drickor och bars och endast middag.... fast än jag har varit extra förkylnings-hungrig.. ändå skött mig....


helt jävla otroligt.... vadå?? skulle några strepsils ha gjort detta??? ibumetinen??? pamolen??? what?? förkylningen??? har förbränningen förändrats under förkylningen till på-bränning eller vad????


kylan har konserverat mig??? ähhh jag vet inte... känns fan inte kul alls... men men.. inget att göra åt den saken... det är bara att kämpa vidare, ta nya tag...


en vecka till får jag ju köra i alla fall... :D ähh... temporary set-back.... sånt som händer... men det suger.... var så nära att bara "jaha, då skiter jag i detta nu".. o bara börja trycka i huvet igen... för jag menar, går jag upp i vikt när jag inte äter någonting, hey, då kan jag ju lika bra äta ju....


men nej... nej... inte än.. inte idag.....


nu är det fokus på grabbens födelsekalas på andys imorgon... 2080 spänn???!!!! för 13 ungar.. det är fan inte klokt... helt sinnesrubbat.. sjukt.... 160 spänn per skalle för barnen.... för lite leka o lite, o då menar jag verkligen lite, mat.... men men.. är det det prinsen vill ha, då är det det prinsen ska få......


hej hej o trevlig helg...

Av Stamp-E - 21 februari 2011 09:19

fredag.. chill-kväll.. glo lite på tv o tidig säng-gång...


lördag.. upp tidigt, god frukost med amerikanska pannkakor... iväg o handla... jef o puckik o p o k kom över... vi lagade middag..... sen lirade vi olika spel på kvällen.. stack till oxie o köpte ett nytt "den ofrivillige spelaren" som vi hittade på blocket... helt ok spel....


söndag... k jobbade extra... jag o puckik skulle sitta o chilla på balkongen... först störde solen som fan, så jag fick punda lite...


  


sen fick vi ändå inte rätt på värmen... vi huttrade i typ två timmar, men sen fick vi ge upp.....


puckik drog hem tidigt, så jag fick se två tv-premiärer helt själv... (ja jag vet, ovanligt faktiskt, eftersom jag typ aldrig ser på tv... men detta var två helt underbara program.) 


först var det BIG BROTHER!!!!!!! hehe.. welcome back...



jaja,,, programmmet är helt skruvat.. men jag gillar det...


sen var det The Walking Dead...



helt fucking underbar.. fantastiskt att man kan göra en sån serie på ett så bra sätt och våga chansa på att lansera den.. coolt som fan....


sen dök k upp strax innan tolv, och det var dags o däcka..


måndag... vaknar upp snorig som fan.. jaja, inget att göra åt... bara gå till jobb...


trevlig vecka.. *snörvel*

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards